Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg irriterer meg noe så sinnsykt over facebook statuser som "redusert xD var så sykt drita på fest igår!!!"

Samfunnsfag hadde vært ett greit fag uten en lærer som praktisk talt ER ottar, aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt kalt sjåvinist :):)

Ja, på ungdomsskolen var samfunnsfag favorittfaget mitt. Nå er faget redusert på grunn av en dum lærer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var overbevist om at jeg ville trives som elektriker, men blir bare mer og mer usikker. Med mindre jeg får jobb offshore blir det vel påbygg :thumbdown:

Skrevet

Irriterer meg over at med en gang jeg fikk jobben her, så har jeg sluttet med treningen. Går riktignok til og fra jobben, noe som tar ca 40 min en vei, men jeg føler ikke det er trening akkurat. Når jeg først har fri er jeg sliten, og vil bare slappe av

Skrevet
Hun har kjøpt seg ny router, men signalet er fortsatt like dårlig.

Å skifte kanal kan hjelpe mye (antar det er fordi man skifter til en frekvens med mindre støy). Det forbedret signalet hjemme hos oss i hvert fall.

Jeg vil anta de fleste rutere støtter dette, så det kan jo være noe å foreslå.

Skrevet

Det virker slik ja. Du må nesten bare prøve deg frem til du finner den som gir best signal.

Kanalene representerer forskjellige frekvenser. Ettersom støy varierer fra frekvens til frekvens vil også signalstyrken variere.

Skrevet
Ble linket til en nettside som inneholdt virus/trojan av en fjolle på facebook.

Hva faen er gleden ved å sende slikt?

Hvis du var dum nok til å trykke på den, fortjener du det.

Neida :) Men jeg tror det er slikt som sendes automatisk.

Skrevet

Ingen fare, ser ikke ut til at jeg reproduserer meg med det første :p

Skippertak er forresten glimrende og helt topp! :D

Irriterer meg at jeg ikke får levere oppgaven før på fredag, noe som gjør at jeg ikke kan dra hjem på torsdag.

Skrevet

Skippertak kan reise til helvete! Her blir jeg frarøvet nattesøvnen min nok en gang, og jeg har INGEN andre å skylde på enn meg sjøl. Det sviiiiir.

Skrevet
Irriterer meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var overbevist om at jeg ville trives som elektriker, men blir bare mer og mer usikker. Med mindre jeg får jobb offshore blir det vel påbygg :thumbdown:

Er i AKKURAT den samme problemstillingen selv! :(

Skrevet

Er i AKKURAT den samme problemstillingen selv! :(

+1

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...