Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

F-F-Faen at jeg ikke har lært enda det med visa varekjøp, jeg ser pengene er trukket på konto, men glemmer at de bare blir "tinget" for så å bli trekt senere.

Nok en gang brente jeg meg på den, hva var det Donald sa.. brent barn lukter ille :mellow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi må ha et andre språk når vi går i 3 klasse. kan velge mellom masse fucka greier.. Latin er det som er lettest/beste alternativ atm..

Misunnelig : <

Vi hadde bare fransk og tysk =/

Møkkaskole ><

me hadde bare valget tysk... :hrm:

Skrevet

Irriterer at eg ikkje kan lese vg.no, dagbladet og andre nettaviser lengre. Hver enste dag er det jo flere oppslag om Alexander Rybak. orker ikkje og se han mer nå...

Skrevet

Orket ikke lese alt Quakecry skrev. Faen at folk kan være så.... ja..

du burde skrevet en advarsel som ''å lese det som står i spoileren kan ødelegge dagen din''

Skrevet

Hvorfor er det INGEN som tør innrømme at de liker norges bidrag til Eurosong? Etter hva jeg har forstått så har ingen vunnet den norske finalen mer suverent noen gang, noe som tyder på at fryktelig mange liker bidraget. Likevel er det ingen som tør innrømme det! Utrolig!

Lurer på om det er flere som tør innrømme det hvis han skulle vinne?

Skrevet

Militærskole?

De burde ha vært sendt på ei øye øy, sammen med resten av psykingene. Så får de sitte der, å torturere hverandre. Se hvor gøy det er....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...