Kimelimm Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 finnes det noe som ikke krever så bra pc ( 1.5GHz 1024 RAM intel xtreme graphics 2) som er RPG i "frihet"? frihet vil si at du kan gå rundt, trade, gatekamper, kjøpe klær og mat, i denne tidsalder takk?
Sponis Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Neverwinter nights, Gothic og Morriwnd er alle flotte RPGs som ikke krever god PC.
MrLee Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 TES:Morrowind burde vel kanskje klare å kjøre på det? ellers er det neverwinter nights, baldur's gate spillene, icewind dale, gothic? Arcanum, fallout serien...
Gunfreak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 ja Morrowind er et bra spill, Knights of the old republic krever heller ikke mye pc..
hugRmunR Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Anbefaler Baldurs Gate 1 & 2, Fallout serien, Arcanum og Planescape: Torment... Vet ikke om non bra freeware spill
Piratpjokken Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Han spurte om et spill i nåtid om eg forstod han rett. Eg vet ikke om noe som omhandler vår tid, men prøv anarchy online. Det er "litt" futuristisk! Men fortsatt litt morsomt.. http://www.anarchyonline.com/ Det har vært gratis, men er ikke sikker på hvordan det står til nå Endret 23. mai 2006 av jalla`n
cyberPanda Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 fallout er tingen. beste sp rollespillene til PC imo, også er handlingen lagt ikke så fryktelig langt unna vår tid.
Dragon Hunter Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Anbefaler begge Gothic-spillene. Gothic II er det beste spillet som noen gang er laget!
Neppe Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Kan tippe meg Morrowind vil slite litt med det grafikk kortet. Men godt mulig. Du har jo gode slagere som Diablo 2, Dungeon Siege og Arcanum Endret 23. mai 2006 av Neppe
Nosferatu Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Slenger meg på anbefalingene av Fallout/Fallout 2 jeg også. Genialt gode rpg's begge to
Kuroneko Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg våger meg litt lengre tilbake i tid: TES2: Daggerfall. Den til nå desidert største spillverdenen i serien, frihet til å gjøre hva du vil hele veien, mer omfattende karaktersystem enn i noen av de andre spillene, og ganske spennende plot. Grafikken er avleggs, og det er ikke allverdens interaktivitet i forold til moderne spill, men jeg tror det er mulig å få tak i lovlig og gratis, og det er mange, mange timer moro her. Om du klarer å lete opp patchene er det en lur til å passe på dog, for det er en del bugs uten, mener jeg å huske. (Ellers vil jeg istemme Fallout, Arcanum, Torment og BGII og Gothic også, og kanskje (om jeg ikke har blingsa) legge til Divine Divinity. Det desidert kulest spillet uten middelaldersetting (jeg er ikke sikker på hva du er ute etter), mener jeg bestemt er det originale Deus Ex, selv om dette kanskje bedre kan beskrives som et FPS-spill med rollespillelementer. Du har dog stor frihet, en velfungerende illusjon av enda mer frihet, den kanskje beste historien (i alle fall best fortalte) i noe spill noensinne, og ypperlig gameplay. Du kan også flytte litt rundt på ting, selv om fysikken ikke kan anglages for å være den beste.
Spirre Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 fallout er tingen. beste sp rollespillene til PC imo, også er handlingen lagt ikke så fryktelig langt unna vår tid. 6164556[/snapback] Fallout all the way! 6165539[/snapback] Slenger meg på anbefalingene av Fallout/Fallout 2 jeg også. Genialt gode rpg's begge to 6173920[/snapback] helt enig her, fallout krever lite, har et morsomt gameplay, storyen er post nuklear, dvs et par hundre år fram i tid. men siden alt ar sprent til helvete av atombomber, så er det extremt lite sci/fi involvert. eneste er noen våpen og et par armors som er high tech hvert av de to første spilla har to store hovedoppdrag, og haugevis med minioppdrag som du kan velge å gjøre, og av og til løse på flere måter. eksempel: du får i oppdrag av å finne ut hva som forgifter vannet i en by, og finner fort ut at det er en gammel atomreaktor som ikke funker som den skal. så du får i oppdrag å sprenge hele shiten. men alternativt så kan du velge å reparere den i stede. har runda 1'ern flere ganger. desverre har jeg aldri kommet helt igjennom 2'ern av diverse årsaker. et tips, om du går for de spilla, så patch de opp, spesielt 2'ern. det har en del bugs, og så funker ikke gamle savegames når du patcher. bl.a derfor jeg ikke har gått helt igjennom det
MrLee Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 3? så vidt jeg vet er det bare to... Redemtion og Bloodlines..?
RRhoads Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 3? så vidt jeg vet er det bare to... Redemtion og Bloodlines..? 6174493[/snapback] Jepp, jeg som fucka opp her.. det jeg mente var bloodlines..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå