Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rt funker meget enkelt , det er en liten sylinder bak triggeren , den presser triggeren ut ved hjelp av luft , hvis du har klarer og Balansere triggeren på rett plass vil den oppføre seg som automat , da du trykker inn med et konstant trykk , og den blir automatisk resatt .

 

det skal litt øvelse til for og klare dette , man må og finne det trykket på triggeren som gir deg best resultat .

 

jeg har hatt det i sikkert litt over 6 måneder og har enda ikke helt taket på det , får det greit til når jeg ikke spiller , men i kampens hete er det mye værre og få til .

Lenke til kommentar
Vet at både ed paintball og paintball24 gir rabatt ved kjøp av mye utstyr.

 

Ed paintball gir vel også rabatt løpende ut ifra hvor mye du har handlet, så om du handler for 10k en gang, for så å handle for 10k nestegang, får du rabatt beregnet ut ifra 20k på siste handelen.

(...)

Da har jeg fått samlet troppene, og første spilledag blir om en uke. Vi ble faktisk hele 18 stk. så jeg gleder meg enormt, og håper at alle får smaken på paintball, slik at vi kan fortsette.

 

Sitter og ser etter ei grei startpakke nå, og da Tippmann 98. ED-Paintball har en grei pakke, men vi skulle jo helst hatt luft og ikke CO2. Blir den oppgraderingen dyr?

 

 

Edit Piaf: Jeg vet det står tidligere i tråden, men jeg er så frekk å mase om det igjen. Hvordan fungerer egentlig luftpåfylling og slikt, og hvordan gjør de fleste klubber det? (De som ikke har kompressor.) Fyller dem på ei 15-20 liters dykkerflaske hos dykkerklubb/brannvesen, for så å fylle på sine paintballtanker? Hvordan gjøres dette? Hvor lenge rekker en standard lufttank på f.eks. Tippmann 98? Om man er 15-20 mann, må man ha flere dykkertanker?

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Send dem en mail, enkleste og raskeste måten vil jeg tro.

 

spør da angående tank også, da jeg ikke husker hvordan det er med vår tank, alltid fått den fylt før games, og aldri brukt opp alt på en dag. Men vi har bare vært 2-3 som har brukt av den. Men vil bli noe voldsomt med en 15l tank per 3. person om dere er 15 :p

 

Er en 15L 200Bar dykkertank med fyllestasjon for paintball. Det er riktig som du skriver at man får fylt den f.eks hos brannvesnet, også fyller man igjen opp de små tankene fra denne via en fyllestasjon (kobling man skrur inn i toppen av tanken).

Lenke til kommentar
Så hvis jeg og noen kompiser skulle dra ut i skogen og drive med paintball hele dagen, blir det ikke vanskelig fordi vi må fylle flasken om igjen?

Eller kjøper man flere flasker?

 

vist det er skogsball det er snakk om så går det ikkje så mange kuler. du klarer deg lett i en 4timer på en tank. vist dere er en 6stk så kan det gå en runde uten at du skyter.(med 3 på hvert lag blir det ofte en som går aleine, for å finne det andre laget) så å anskaffe seg en dykker tank kunne vært lurt. det blir ikkje så mykje vist dere er en 5/6 stk.

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...