Gå til innhold

360 gutt's møte med GRAW til PC!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvor mange andre taktiske shootere er det til Xbox360 da? Hvilket spill er det jeg har sett??!! >_<

Kan det ha vært Black??

Endret av MrLee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hvor mange andre taktiske shootere er det til Xbox360 da? Hvilket spill er det jeg har sett??!! >_<

Kan det ha vært Black??

6144591[/snapback]

Black er for Xbox 1.

Gjør det enkelt for deg selv. Dra på gametrailers.com eller noe og se en video fra GRAW på 360. Da finner du fort ut om det var det du så.

Endret av arnizzz
Skrevet

Kan det ha vært Black??

6144591[/snapback]

Eneste ordentlige taktiske shooters jeg vet om, uansett plattform er GR:AW og Full Spectrum Warrior
Skrevet
Men de som kjenner meg her har sett at jeg stort sett har vært svært så positiv til Xbox360

6141574[/snapback]

Samme som meg det. Men innser at PC er best på det grafiske. Ingen konsoller i dag eller i morgen som kan forandre på det.

Skaff deg Oblivion til PC. Med noen mods som gjør grafikken 10x bedre, så kommer du nok ikke til å spille det mere på 360.

Men du må nok oppgradere skjermkortet ditt :)

Skrevet

Kan det ha vært Black??

6144591[/snapback]

Eneste ordentlige taktiske shooters jeg vet om, uansett plattform er GR:AW og Full Spectrum Warrior

6145466[/snapback]

Jeg tipper det var Battelfield2: modern combat du så... Der er det snøbaner, og ikonene som skal vise hvor venner og fiender er, kan jo ha vært navn som pleier og stå over hodene til spillerne ingame i battelfield...

Skrevet

Kan det ha vært Black??

6144591[/snapback]

6145466[/snapback]

Jeg tipper det var Battelfield2: modern combat du så... Der er det snøbaner, og ikonene som skal vise hvor venner og fiender er, kan jo ha vært navn som pleier og stå over hodene til spillerne ingame i battelfield...

6146408[/snapback]

Det ligna faktisk ja..

Skrevet
Men de som kjenner meg her har sett at jeg stort sett har vært svært så positiv til Xbox360

6141574[/snapback]

Samme som meg det. Men innser at PC er best på det grafiske. Ingen konsoller i dag eller i morgen som kan forandre på det.

Skaff deg Oblivion til PC. Med noen mods som gjør grafikken 10x bedre, så kommer du nok ikke til å spille det mere på 360.

Men du må nok oppgradere skjermkortet ditt :)

6146232[/snapback]

Dette er faktisk noe jeg seriøst vurderer, avanore. Jeg har foreløpig stoppet å spille Oblivion nå etter ca 70 timer (har såvidt begynt på main quest.hehe). Men jeg må også ha ha nytt hovedkort da jeg bare har AGP port, og vil gå over til PCI-e for nytt grafikk-kort.

Med Oblivion kan jeg (tror jeg) få det "360-følelsen" hvis jeg kjøper en 360 kontroller og plugger i PC'n - hvilket jeg har lest går ann. Deretter gjøre som med GRAW (pc) og trekke litt kablinger ut i stua, USB forlengelse og 10m VGA, og deretter ligge på sofaen og spille på Samsung TV'n min.

Men det er et pengespørsmål for tiden. Skulle gjerne ha noen penger igjen til Quart'n i sommer og. Live musikk, halv-nakne babes (incl. my wife) og øl i store mengder og litt sol går faktisk foran PC livet. Selv for meg.

Men det er litt fristende. Innmari fett med PC tilkoblet den TV'n.

Dr Peedee

Skrevet
Er jo ikke så rart at PC danker ut 360 grafikkmessig da. 360 er jo bare en middelmådig PC hvis man ser på teknologien.

6146418[/snapback]

Nå får vi se om noen biter på agnet... ;)

Dr Peedee

Skrevet
Er jo ikke så rart at PC danker ut 360 grafikkmessig da. 360 er jo bare en middelmådig PC hvis man ser på teknologien.

6146418[/snapback]

En ny bruker med russisk schwang over nicket sitt som fyrer opp under, hmmmm.

Skrevet

6146418[/snapback]

En ny bruker med russisk schwang over nicket sitt som fyrer opp under, hmmmm.

6146763[/snapback]

It does ring a bell..really :whistle:

Skrevet

vel, er man overrasket over at et av de første spillene til xbox360 ser bedre ut på en pc hvor selv skjermkortet koster mer enn selve konsollen.

Skrevet

6146418[/snapback]

Hvorfor byttet du navn? Likte Fedorov bedre. Litt mere angreps-orientert, som passer deg bra.

Skrevet
vel, er man overrasket over at et av de første spillene til xbox360 ser bedre ut på en pc hvor selv skjermkortet koster mer enn selve konsollen.

6146814[/snapback]

Det eg stiller meg kritisk til er jo at noen sier det ser styggt tu på PC,og lekkert på 360. Og så omvendt. Det kan det ikkje vere så store forskjeller blandt folk vel? Men ja, pris kontra ytelse/grafikk--> 360 prevails!

Skrevet

jeg har ærlig talt bare sett videoene til xbox360 versjonen, ser temmelig lekkert ut sånn sett. dog, skulle det vise seg at det har bedre grafikk på pc, ja da blir jeg nå ikke sjokkert av den grunn.

ifølge bildene på gamespot så ser det nå ut som om begge versjonene er ganske "pene"

Skrevet

6146418[/snapback]

Hvorfor byttet du navn? Likte Fedorov bedre. Litt mere angreps-orientert, som passer deg bra.

6146820[/snapback]

Vanskelig når Nintendo horene som driver dette forumet banner meg hele tiden. Tydelig at man må sleike rasshølet til Miyamoto å co for å overleve her. Andre meninger tolereres tydeligvis ikke.

Skrevet

6146418[/snapback]

6146820[/snapback]

Vanskelig når Nintendo horene som driver dette forumet banner meg hele tiden. Tydelig at man må sleike rasshølet til Miyamoto å co for å overleve her. Andre meninger tolereres tydeligvis ikke.

6146974[/snapback]

Kanskje hvis du hadde forsøkt å vært litt mindre irriterende? Det er stor forskjell på å dele sine meninger med andre og trolle/provosere vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...