Gå til innhold

PTR/patch notes ute.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk spillt litt i går natt :) fikk skaffa meg gruppe til nax men når vi kom inn begynte det og lagge en del så mange stakk :( så ikke noe nax testing da... (står som 5600 i kø nå :p håpper fra 100-150 min)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Kommer meg ikke inn på PVE serveren jeg. :-/

Skrevet

eg har enda ikkje fått kopiert chars... de kommer bare: "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.".. kor lenge trur dokke eg kjem til å måtte vente?

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor EU alltid er nr2? USA sin PTR har jo funket OK siden lørdag elns. Og i europe er den ikke spillbar engang. Og de lanserte PTR'en på fredag.

Og nå er PTR'en nede IGJEN, mens i USA så funker den.

Dette må være den værste PTR'en ever. :roll:

Edit: Og en ting til, hvorfor har EU xxxxkø når USA sine servere har xxx?

Endret av Nikkor
Skrevet
eg har enda ikkje fått kopiert chars... de kommer bare: "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.".. kor lenge trur dokke eg kjem til å måtte vente?

6169457[/snapback]

Etter helgen har det nok roet seg ned......

6169518[/snapback]

æsj.. no har eg fri i 4 daga også må eg sikkert vente til over helga :(

Skrevet (endret)

Er det andre enn meg som har problemer med å logge på nå?

Kommer ikke inn på wow-europe.com så får ikke sett om det er noe som skjer meds serverene.

Endret av teaspoon
Skrevet

Fikk lasta ned clienten, men fortsatt ikke noe håp om å få overført chars.... ja selv på _denne_ tiden av døgnet. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...