Gå til innhold

15 spill ved PS3-lansering? (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SCEA-sjefen Kaz Hirai har fortalt at han forventer omtrent 15 lanseringsspill til PS3. Dessuten ser det ut til at konsollen vil støtte "hjemmebrygget" programvare.

Les mer

6133164[/snapback]

Eg kan skrive programvare for den sjølv? :dribble:

Dette var nytt for meg, men etter å ha surfa litt rundt, ser eg at dette står fleire plassar. Det står òg at individuelle utviklarar ikkje må betale noko form lisens, noko som lovar godt for shareware-utviklarar. :)

PS3 blir med andre ord regionfri og kan køyre heimelaga programvare. Blir vanskeleg å finne unnskyldningar for å "chippe" maskina no. Eg trur dette er eit godt trekk for Sony.

Kay

Skrevet

Er jo vanskelig å motsi når en offisiell sony fyr sier dette, men syns det er så vanskelig å tro med tanke på PSP. Men åpner de PS3 (og skulle jo ikke være noen grunn for å holde PSP stengt heller) så er jeg sikker på at dette vil være et riktig steg av Sony.

Skrevet

Det kan jo bli interessant å se hva "hjemmebrygget" betyr i praksis. Det ville overraske meg hvis Sony plutselig ga opp DRM og forsøk på å kontrollere produktene sine. Se bare på PSP.

Skrevet

Tekken 6, MotorStorm, Fight Night, Heavenly Sword, Eight Days og Resident Evil 5 tror jeg blir lanseringstitler. Disse titlene er langt inn i utviklingsfasen.

Skrevet

Capcom annonseret vel at de ville slippe RE5 på både PS3 og 360 likt. Capcom ønsker ihvertfall å gi utt fleire spill på ulike konsoller. Har enda ikkje hatt gleden av å nyte RE4 på min Gamecube,men det skal eg gjøre noe med i sommer :)

• Opprett ny...