Bilge^^ Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 hei:) jeg trenger et skikkeli bra snakkeprogram, som ikke er for avansert.. jeg har allerede disse: skype, Ventrilo, teamspeak og msn. plz kom med tips =)
Loomy Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Eventuelt mobil telefon. Har hørt at disse er ganske populære for tiden Disclaimer: Nei, det er ikke en orddelingsgfeil - jeg mener faktisk mobil _ telefon. ----------------------- Ontopic: Har hørt om noe med navn TeamSound, uten at jeg har prøvd det selv.. Endret 18. mai 2006 av Loomy
Bilge^^ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Eventuelt mobil telefon. Har hørt at disse er ganske populære for tiden Disclaimer: Nei, det er ikke en orddelingsgfeil - jeg mener faktisk mobil _ telefon. ----------------------- Ontopic: Har hørt om noe med navn TeamSound, uten at jeg har prøvd det selv.. 6130670[/snapback] serriøst mobiltelefon? kult..
Blåbær Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 yahoo messenger og aol messenger, icq , de er veldig store i usa, dessverre ikke i norge. Mange av funksjonene som du ser idag på msn har de hatt nytte av i mange år allerede. icq var i en tid verdens mest nedlastede program.
mandela Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 openwengo er kongeprogram, sjekk ut 2.0 betaen! bruker SIP (åpen protokoll), er multiplatform, kan snakke med alle store chatnettverkene, billigere enn skype å ringe ut med, opensource. www.openwengo.com
Bilge^^ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 glemte å nevne google talk!. 6131301[/snapback] hehe thx;)
Mojo Pin Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) VoipStunt Fylle ut 14 tegnsregelen....jess da Endret 19. mai 2006 av Mojo Pin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå