Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Dere gulostinger hadde ikke klart å undertrykke en presenning om dere så sto under den.................

 

Edit: Noen frekke gulostinger har vert innpå wikipedia og endra hvite oster til gule/hvite oster.................

6210647[/snapback]

Det har alltid stått der.

 

Og det med presenningen; burde det ikke heller vært at vi ikke klarte å undertrykke den om si så sto oppå?

6210827[/snapback]

Det har ikke alltid stått der. Se i denne posten for utklipp av hvordan det så ut før.

 

Hadde håpt at dere gulostinger ville forstå untertrykks spøken men jeg kan forklare den. Det var ganske enkelt jeg som spøkte med at om du deler orde undertrykking får du under trykking. Som kan tolkes som trykking fra undersida. Vurderte og å si at dere ikke hadde klart å undertrykke en trykktank engang (med det mener jeg å ha et trykk som er under atmosfæretrykk om du skulle lure på det) men valgte vist presenninga. Poenget er uansett det samme

 

Håper det ble lettere å forstå nå :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde håpt at dere gulostinger ville forstå untertrykks spøken men jeg kan forklare den. Det var ganske enkelt jeg som spøkte med at om du deler orde undertrykking får du under trykking. Som kan tolkes som trykking fra undersida. Vurderte og å si at dere ikke hadde klart å undertrykke en trykktank engang (med det mener jeg å ha et trykk som er under atmosfæretrykk om du skulle lure på det) men valgte vist presenninga. Poenget er uansett det samme

 

Håper det ble lettere å forstå nå  :tease:

6210941[/snapback]

Neh.. snarere vanskeligere.

 

Skjønner den der med undertrykk i trykktanken, men hvor lett mener du det er å skape undertrykk under en presenning(for de er da ikke lufttette?)

 

Og når du sier "under trykking", tenker jeg mer på avispressa som turer og går.

Sorry.

Lenke til kommentar

Vi er majoritet, dere er minoritet. Enkelt, vi undertrykker dere. Always and forever.

6210628[/snapback]

 

Snakket som en sann oslogutt. :whistle::p

6211276[/snapback]

Hadde det ikke vært for at dere bergensere er så sleipe at dere glipper unna hele tiden, hadde vi hatt hele Norge i vår hånd! :w00t:

 

EDIT: Kremt, nevn eksempler! Og JoachimR teller ikke!

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...