Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Flere som har problemer med mp3avspilling? eg har siste firmware og alt. Får spillt av 2-3 min av en sang så henger mobilen seg. så går d 1-2 min så kan eg trykke på play igjen og den spiller videre.

mp3`ene ligger på minnekorte mitt

6298100[/snapback]

 

Så posten din, og har prøvd å se om jeg har problemer med det samme, noe jeg ikke har... Mobilen har nyeste firmware, og jeg har også plassert musikkfilene på minnekortet.

 

Ser du skriver mp3-avspilling,- har du konvertert filer fra mp3(andre formater) til AAC, eller har du flyttet mp3 filene direkte over? Ikke at det er noen problemløsning siden det fungerer med begge deler hos meg, men det kunne vært forsøket verdt å prøve å konvertere filene hvis du ikke allerede har gjort det.

 

Ellers kan det jo være at filene du overfører er skadede, noe du oppdager hvis du prøver å spille dem i windows media player.

6300054[/snapback]

 

 

Filene fungerer fint da di ligger på pcen. eg bruker filoverføring for å få filene over på telefonen. har ikkje prøvd med ACC filer. Betyr dette at eg må konvertere alle filene til ACC? Tungvindt?

6311443[/snapback]

 

Som sagt så fungerer det med begge deler hos meg, så enten er det mobilen din det er noe galt med, eller så er det filene. Det er ikke tungvindt å legge filene over i AAC...? Tar ikke så mye lengre tid.

 

Selv er jeg drit sur for tiden, kjøpte min for 2 dager siden og må ut igjen med den i dag pga. den lille høytaleren som brukes i samtaler skurrer og lager rare lyder.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det går an å endre skriftstørrelsen i f.eks. meldinger?

6312888[/snapback]

Det går ikke.

 

En av de mange punktene desverre hvor Series 40 er bedre enn Series 60.

6312927[/snapback]

 

 

Takk for raskt svar! :) Det var elendig av Nokia. En såkalt profftelefon appelerer kanskje til litt eldre brukere? (Eldre brukere ser dårligere - må ha større skrift). :D

Lenke til kommentar
Denne såkalte DOA-fristen (Dead On Arrival), er det noe som er offisielt? Eller er det bare et kallenavn noen her har funnet på?

6313043[/snapback]

Vi sier Dead On Arrival om DOA, men DOA står offisielt for Defect On Arrivel. ;)

 

[edit]

Leste litt fort. DOA-fristen er mindre offisiel så vidt jeg vet. Normalt vil det si feilen var tilstedet i det kunden fikk varen overlevert, og hos oss sier vi normalt det er DOA om varen kommer inn igjen innen to-tre dager. Innen den til vil de fleste DOA-tilfeller være oppdaget og ting etter dette er som regel SW-feil.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Nå har jeg ventet på N80en min i over 1 måned. Jeg er fast kunde på procon pga. at jeg kjenner sjefen så godt. Men siden jeg må vente så lenge så skal jeg få den 100 kr billigere enn den billigste plassen de selger den! Hehe. Da er det nesten verdt å vente. :D Men jeg gleder meg noe sykt til å se hva som kommer til å skje med N83'en om den er fake eller ikke. :tease:

Lenke til kommentar
Når jeg skal se på nettsider får jeg følgende melding "content is partially displayed due to out of memory" deretter lukker nettsiden seg. F eks www.nettavisen.no. Noen som kan hjelpe?

6343521[/snapback]

 

RAM-problemer, du trenger ny firmware.

6343786[/snapback]

 

Trodde jeg hadde siste FW, V 3.0617.0.6, men hva er siste?

Lenke til kommentar
Når jeg skal se på nettsider får jeg følgende melding "content is partially displayed due to out of memory" deretter lukker nettsiden seg. F eks www.nettavisen.no. Noen som kan hjelpe?

6343521[/snapback]

 

RAM-problemer, du trenger ny firmware.

6343786[/snapback]

 

Trodde jeg hadde siste FW, V 3.0617.0.6, men hva er siste?

6343869[/snapback]

 

Det er den siste. Merkelig, har ikke problemene selv :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan koble N80'en til MSN messenger på en eller annen måte? :hmm:

 

Klarer å koble den til emessenger når jeg er koblet til et trådløst nettverk, men finnes det andre muligheter? Det som heter chat på telefonen, hva er det? :hmm:

Endret av Bersagel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...