Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med det? Det er litt irriterende å se ALLE bildene. Vil sortere...Hva slags program mente du?

6374652[/snapback]

 

altså, er det ingen her med denne tlf som kan finne ut hvordan man kommer inni mappene? jeg vet det er galleri, valg---så et eller annet... der kan man lage mapper og putte bilder i .

 

men fordi om man gjør det, vises ALT på hovedsiden uannsett.

 

vil man ikke at dette skal synes må man laste ned et program som heter safe/voult et eller anna, skal leite litt nå...

 

får min N71 på mandag og da vet jeg... litt irriterenes å glemme det. :hmm:

 

 

http://www.handango.com/PlatformProductDet...175200&R=175200

 

noe ala det der, bare at man må få til series60 3 verson.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar
... Og er d ingen som har noen løsning på at kontaktene vises som etternavn fornavn når man motar en melding men ikke ellers?

6375110[/snapback]

 

Sliter med det samme problemet, og det er ganske irriterende. Et alternativ kan være å kutte ut feltet etternavn, hvis du ikke virkelig trenger det..

Lenke til kommentar
... Og er d ingen som har noen løsning på at kontaktene vises som etternavn fornavn når man motar en melding men ikke ellers?

6375110[/snapback]

 

Sliter med det samme problemet, og det er ganske irriterende. Et alternativ kan være å kutte ut feltet etternavn, hvis du ikke virkelig trenger det..

6375134[/snapback]

 

Trenger d, mange like fornavn :/ Så ser d mer skikkelig ut, har synkronisert med alle telefonene mine og d har aldri vært noe problem :/ Alternativet jeg vurderte er å skrive fornavn på etternavn og omvent, og velge d som standard innstilling men utrolig masse unødvendig makk, også blir d tull neste telefon og i outlook på pcen. Er d flere som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Har lastet ned et auto keylock prg for Symbian s60 v3. Filen har endelse .sisx

 

Hvordan installerer jeg det på N80, i manualen for PCsuite står det kun om Jar filer....?

6375278[/snapback]

 

.sis filer kan du vel enten overføre med Nokia Pc suite lr bare legge den inn på telefonen din med blåtann lr kabel å åpne den. Så kjøres en innstallasjons veiledning.

Lenke til kommentar

Lastet nettopp ned eposten min på mobilen (N80), og det funket som bare juling.. Men hvordan sletter jeg mld etter hvert? Har prøvd "slett fra mobil" og "slett fra mobil og server". Da vises eposten som et brev med en strek på tvers, og den kan gjenopprettes. Men hvordan får jeg den helt vekk fra telefonen?

Lenke til kommentar
Lastet nettopp ned eposten min på mobilen (N80), og det funket som bare juling.. Men hvordan sletter jeg mld etter hvert? Har prøvd "slett fra mobil" og "slett fra mobil og server". Da vises eposten som et brev med en strek på tvers, og den kan gjenopprettes. Men hvordan får jeg den helt vekk fra telefonen?

6375845[/snapback]

Hei

Når du er inne på eposten din så må du slette den før du logger deg av internett.Skal da bruke "slett fra telefon og server"

Lenke til kommentar

Noen her som bruker trådløs handsfree til N80? Jeg er på utkikk etter et. Skal brukes i bil, alt fra stille personbil til bråkete lastebiler. Design Pris Batteri osv spiller ingen rolle, det eneste som spiller noen rolle er at jeg hører den jeg snakker med og at dem hører meg godt, GOD LYDKVALITET.

 

None som har noen anbefalinger tips lr triks?

Lenke til kommentar

Ingen som har svar på hvordan man bytter om på rekkefølgen på navn/etternavn når det gjelder mottatte meldinger?

 

Og så en ting til; om N80'en oppdager om den er i et mørkt rom? Er det feil med min, eller setter den automatisk på lys i tastaturet når den er i mørke omgivelser? :hmm:

 

Og finnes det noen som har mottatt minnekortet fra Nokia?

Endret av Bersagel
Lenke til kommentar

Kjøpte meg et nytt minnekort til mobilen (1GB). Har innimellom problemer med at dette "faller ut". Ikke fysisk altså, men at telefonen ikke klarer å lese det.

 

Har lagret en del themes og software på minnekortet, og det er kjipt når dette skjer.

 

Må slå av/på telefonen for å få kontakt igjen.

 

Flere som har dette problemet, eller er det minnekortet mitt som sliter??

Lenke til kommentar
Noen her som bruker trådløs handsfree til N80? Jeg er på utkikk etter et. Skal brukes i bil, alt fra stille personbil til bråkete lastebiler. Design Pris Batteri osv spiller ingen rolle, det eneste som spiller noen rolle er at jeg hører den jeg snakker med og at dem hører meg godt, GOD LYDKVALITET.

 

None som har noen anbefalinger tips lr triks?

6376704[/snapback]

 

 

Kjøpte med et PLANTRONICS DISCOVERY 640 BLUETOOTH til telefonen. Veldig liten sak som passer godt i øret med god lyd.

 

Fordelen med dette er at du også kan lade med vanlig batteri via medfølgende utstyr. Eventuelt kan du benytte Nokia laderen din til å lade.

Lenke til kommentar
N80 har en føler oppe i venstre hjørne som måler hvor lyst det er . Er det mørkt så setter den på lys på tastene.

6378714[/snapback]

Må man gjøre noe med innstillingene da? Hadde min liggende på et mørkt søverom hele natten og det eneste som lyste er det allerede omtalte blå blinklyset !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...