Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du leverer den inn til et Nokia servicesenter, de flasher den for deg. Snakk med nærmeste Nokia forhandler, så forteller de deg hvem som gjør dette.

FW oppgradering er gratis :)

6272342[/snapback]

 

Vet noen hvor dette er i Oslo-regionen?

6272960[/snapback]

 

 

 

Zodiac på Storo fikser det for deg!

Lenke til kommentar

Min n80 vil ikke koble seg til pc.. eller, når jeg bruker kabel med drag&drop kobler den seg fra etter 5 sek(mac og pc, både drag&drop og pc-suite). kan det være minnekortet? Samme skjer når jeg sender filer via bluetooth fra mac.

har kjøpt 2gig kort men ikke prøvd enda, bare brukt minnekortleser. fikk til å synke kontakter via kabel til pc-suite, men ikke overføre musikk etc.

:hmm:

 

Synk til mac via bluetooth/isync med plugin funker kjempebra. :!:

 

ellers vil jeg si til han som skrev at n80 ikke var for studenter som sender sms; javel?? jeg syns min n80 er helt suveren. sender omtrent 80 sms om dagen, bruker mp3, kamera, mail, kalender, wifi, og egentlig alt på telefonen, og syns den er suveren, selv om jeg er student. så syns det var litt teit sagt. :hrm:

 

størrelsen på tlf er ikke gæærn da; den er jo ikke høy, og bare litt tykkere enn vanlige telefoner (sett bort fra slim-bølgen som skylder over oss). jeg har vært på leting etter en good telefon som var fin å se på og ikke altfor stor. jeg syns denne er perfekt. vekta bryr meg ikke særlig. nei syns den er mye bedre og mindre (!!) enn forventet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Min n80 vil ikke koble seg til pc.. eller, når jeg bruker kabel med drag&drop kobler den seg fra etter 5 sek(mac og pc, både drag&drop og pc-suite). kan det være minnekortet? Samme skjer når jeg sender filer via bluetooth fra mac.

har kjøpt 2gig kort men ikke prøvd enda, bare brukt minnekortleser. fikk til å synke kontakter via kabel til pc-suite, men ikke overføre musikk etc.

:hmm:

 

Synk til mac via bluetooth/isync med plugin funker kjempebra. :!:

 

ellers vil jeg si til han som skrev at n80 ikke var for studenter som sender sms; javel?? jeg syns min n80 er helt suveren. sender omtrent 80 sms om dagen, bruker mp3, kamera, mail, kalender, wifi, og egentlig alt på telefonen, og syns den er suveren, selv om jeg er student. så syns det var litt teit sagt.  :hrm: 

 

størrelsen på tlf er ikke gæærn da; den er jo ikke høy, og bare litt tykkere enn vanlige telefoner (sett bort fra slim-bølgen som skylder over oss). jeg har vært på leting etter en good telefon som var fin  å se på og ikke altfor stor. jeg syns denne er perfekt. vekta bryr meg ikke særlig. nei syns den er mye bedre og mindre (!!) enn forventet.  :thumbup:

6276198[/snapback]

 

Det er kjent at den har litt problemer med Mac men det skal være forbedret med den siste firmwaren.

Men hvis det er det samme med kabel på pc kan det være kabelen.

Sjekk firmwaren din (*#0000#) om den slutter på 6 har du den siste...

 

Hva telefonen angår syns jeg ikke den er for stor jeg har svære hender så det går strålende :)

Det var godt å endelig få tak i den i slutt i slutten av mai :D.

Beste telefonen jeg har hatt :cool: (til nå.. ;) )

Lenke til kommentar

æsj ja får vel knote meg fram med fw upgrade. har gammel.

en heller det enn å ha *defekt* telefon eller måtte sende den bort :/

 

Absolutt beste tlf hittil, dog, nokia 8310 var god da den kom og =). Hvorfor ikke innmaten til n80 i kroppen til 8310? hadde vært fantastisk..

Lenke til kommentar
Du leverer den inn til et Nokia servicesenter, de flasher den for deg. Snakk med nærmeste Nokia forhandler, så forteller de deg hvem som gjør dette.

FW oppgradering er gratis :)

6272342[/snapback]

 

Vet noen hvor dette er i Oslo-regionen?

6272960[/snapback]

 

 

 

Zodiac på Storo fikser det for deg!

6273223[/snapback]

 

det er også en egen nokia forhandler (altså nokia butikk) på byporten.. de burde klare å fikse oppgraderinger.

Lenke til kommentar
æsj ja får vel knote meg fram med fw upgrade. har gammel.

en heller det enn å ha *defekt* telefon eller måtte sende den bort :/

 

Absolutt beste tlf hittil, dog, nokia 8310 var god da den kom og =). Hvorfor ikke innmaten til n80 i kroppen til 8310? hadde vært fantastisk..

6276429[/snapback]

 

misshelene høres jo ut som en smart jente har du en PC som ikke har pcsuite installert kan du jo oppdatere selv. Det gjorde jeg og det funket strålende.

 

Når det gjelder deg smoker2 kommer N80 med en adapter for gamle nokia ladere. jeg regner med alle de gamle funker fint med den...

Lenke til kommentar
æsj ja får vel knote meg fram med fw upgrade. har gammel.

en heller det enn å ha *defekt* telefon eller måtte sende den bort :/

 

Absolutt beste tlf hittil, dog, nokia 8310 var god da den kom og =). Hvorfor ikke innmaten til n80 i kroppen til 8310? hadde vært fantastisk..

6276429[/snapback]

 

misshelene høres jo ut som en smart jente har du en PC som ikke har pcsuite installert kan du jo oppdatere selv. Det gjorde jeg og det funket strålende.

 

Når det gjelder deg smoker2 kommer N80 med en adapter for gamle nokia ladere. jeg regner med alle de gamle funker fint med den...

6276478[/snapback]

 

Hei

Den gamle min fungerer ikke,den heter ACP-7E,noen som har noen andre gamle ladere som fungerer med overgang

på N80?Og eventuelt hva slags modell er det

Lenke til kommentar
laderen er ACP-12. den skal bruke 1,5 t på å lade opp bl-5c batteri.

6284927[/snapback]

Hei

Var egentlig ute etter om det gikk ann å bruke enn vanlig gammel standardlader som tar 3.5time,vil helst ha gjort det,da batterikapasitet blir bedre av det jeg har lest og hørt.Det du har er hurtiglader.Nå gjaldt dette en N80.Jeg har en gammel standardlader som heter ACP-7E og den kan ikke brukes.Det er forskjeillige batterier på N70 og N80

Lenke til kommentar
laderen er ACP-12. den skal bruke 1,5 t på å lade opp bl-5c batteri.

6284927[/snapback]

Hei

Var egentlig ute etter om det gikk ann å bruke enn vanlig gammel standardlader som tar 3.5time,vil helst ha gjort det,da batterikapasitet blir bedre av det jeg har lest og hørt.Det du har er hurtiglader.Nå gjaldt dette en N80.Jeg har en gammel standardlader som heter ACP-7E og den kan ikke brukes.Det er forskjeillige batterier på N70 og N80

6286509[/snapback]

 

 

 

Okei =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...