Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke type minnekort bruker dere? merke og størrelse.

Da eg putta inn orginal minnekorte som eg fikk med telefonen så har eg ikkje problemer i det heletatt med å spille mp3.

 

Eg kjøpte med et kingston 1 gb minnekort. Henger seg da eg spiller mp3, trodde d var noe med telefonen. men siden d er ingen andre som har d problemet så tenkte eg at eg skulle prøve et anna minnekort. og da funka d med en gang

Lenke til kommentar

Hmm. Endelig fått min N80.. Er i 100. Er helt enig i at telefonen er IKKE stor. Den får glatt plass i mine bukselommer. Kansje dere tenker jeg er en hip-hop'er men det er jeg IKKE. Men nå gleder jeg meg bare til å se hva som skjer med N82'en. Må nok ha den vis eller når den kommer;)

Lenke til kommentar
Denne såkalte DOA-fristen (Dead On Arrival), er det noe som er offisielt? Eller er det bare et kallenavn noen her har funnet på? Vil jeg få ny mobil siden den har feil med høyttaler etter 2 dagers bruk?

6313043[/snapback]

 

Doa garanti på nokia er 7 arbeidsdager

 

Men de må sende den inn slik at den kan bli konstantert doa, ikke slag fukt osv..

Lenke til kommentar
voluz, Man kan endre ikonet til alle 3rd parts programmer... uten at jeg helt husker hvordan man gjorde det :D

 

vidfje, Bruker Sandisk 2gb ULTRA. Fungerer uten problemer.

 

smoker2, Den formaterer telefonminne rett og slett (men ikke minnekortet).

6358501[/snapback]

 

Så alle program blir også slettet? Blir telefonminnet satt tilbake til slik d var når telefonen var ny? Absolutt alt annet blir borte?

Lenke til kommentar

*#7370# stiller telefonen tilbake slik den var fra fabrikken. Alt du har lagt inn av ringelyder, bilder, programmer, kalendernotater, kontakter, profiler, innstillinger osv blir dermed slettet. Dette er genialt hvis du f.eks. skal selge telefonen og vil være sikker på at alle dine spor er slettet.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
*#7370# stiller telefonen tilbake slik den var fra fabrikken. Alt du har lagt inn av ringelyder, bilder, programmer, kalendernotater, kontakter, profiler, innstillinger osv blir dermed slettet. Dette er genialt hvis du f.eks. skal selge telefonen og vil være sikker på at alle dine spor er slettet.

 

-snubbel

6359141[/snapback]

 

Så utrolig genialt, funker dette på alle nokia? Litt skummelt også, neon kan ta telefonen din i 20 sek taste koden og alt er borte?

Lenke til kommentar
*#7370# stiller telefonen tilbake slik den var fra fabrikken. Alt du har lagt inn av ringelyder, bilder, programmer, kalendernotater, kontakter, profiler, innstillinger osv blir dermed slettet. Dette er genialt hvis du f.eks. skal selge telefonen og vil være sikker på at alle dine spor er slettet.

 

-snubbel

6359141[/snapback]

 

Så utrolig genialt, funker dette på alle nokia? Litt skummelt også, neon kan ta telefonen din i 20 sek taste koden og alt er borte?

6362741[/snapback]

Du må taste sikkerhetskode mener jeg å huske. Men det er kanskje ikke så veldig mange som gidder å froandre den fra "12345" til noe annet. Så ja, det kan være litt skummelt ja. Godt at ikke så mange er klar over den kommandoen.

Lenke til kommentar
*#7370# stiller telefonen tilbake slik den var fra fabrikken. Alt du har lagt inn av ringelyder, bilder, programmer, kalendernotater, kontakter, profiler, innstillinger osv blir dermed slettet. Dette er genialt hvis du f.eks. skal selge telefonen og vil være sikker på at alle dine spor er slettet.

 

-snubbel

6359141[/snapback]

 

Sikkert et dumt spørsmål men jeg må bare være helt sikkert på at jeg forstår dette 100%. Du sier den stiller tilbake telefonen slik den var fra fabrikken, men vil den også slette programmene som følger med den når du kjøper den, har ikke 100% oversikt over ka program d er men Quickoffice VPN-klient Bildebehandling (kadak greiene) støtte for tastatur trådløst tastatur og sikker en del programmer til? Å hva med den Netcom verktøyet som ligger inne. Vil jeg bli kvitt den? Jeg må bare få dette helt klart.. Lr er d bare programmene jeg selv har lagt til som forsvinner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...