Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk litt kalde føtter og avbestilte den igjen, men ikke værre enn jeg kan bestille den.

9368812[/snapback]

Ingen grunn til det vell? Om den faktisk var på vei ut, så er vell det bare en ekstra god grunn til å kjøpe den?

 

Jeg har faktisk mine tvil om vi noen gang kommer til å se en etterkommer til N80 fra Nokia.

Lenke til kommentar

Vet ikke om den er på vei ut, bare ser færre og færre steder har de denne fremme i butikkene. Tom Nokia Store har ikke denne fremme synlig i butikken lenger. Litt sugen på den da, liker ikke helt N95, trenger ikke gps heller. Den koster jo 3000 nå, ikke ille det. Husker ikke om det fulgte med minnekort jeg, noen som vet?

Lenke til kommentar
Vet ikke om den er på vei ut, bare ser færre og færre steder har de denne fremme i butikkene. Tom Nokia Store har ikke denne fremme synlig i butikken lenger. Litt sugen på den da, liker ikke helt N95, trenger ikke gps heller. Den koster jo 3000 nå, ikke ille det. Husker ikke om det fulgte med minnekort jeg, noen som vet?

9369459[/snapback]

Det fulgt med 128 mbi min når jeg kjøpte den. Deretter fikk jeg 512 gratis fra Nokia. Til slutt ble det likevel et 2GB kort....

Lenke til kommentar
Tenker jeg evnt skulle kjøpt ett på 1GB jeg, koster rundt 150 på mpx, og mobilen kostet der rundt 3100, det er ikke ille

9373006[/snapback]

Følger med 256 MB til Internet Edition. Men ikke vær gnien der, kjør på med 2 GB, det er et must hvis du bruker den som mp3/video-player og kamera. Når du først betaler så mye for en mobil er det like greit å få en "fullversjon" med 2 GB kort.

Lenke til kommentar

Sender du meg en 5'er i posten da el?

 

Så på Mpx de ikke forventer den inn føre 31 denne mnd, så kan jo vente med å bestille til da... Litt sugen på den, men så Foto Knutsen selger ut mobilene sine med 20% Rabatt så tror jeg kunne fått den for 2500 ca der, men usikker på om det er internett edition eller ikke. Og jeg tror det er bronse fargen, liker den sorte jeg....

Lenke til kommentar
Sender du meg en 5'er i posten da el?

 

Så på Mpx de ikke forventer den inn føre 31 denne mnd, så kan jo vente med å bestille til da... Litt sugen på den, men så Foto Knutsen selger ut mobilene sine med 20% Rabatt så tror jeg kunne fått den for 2500 ca der, men usikker på om det er internett edition eller ikke. Og jeg tror det er bronse fargen, liker den sorte jeg....

9375090[/snapback]

OM det er er IE eller ikke har ingen betydning, for det fikses med nyeste FW uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...