Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Tja. Jeg har hatt min N80 siden desember 06, og kommer til å ha den lenge tror jeg. Med mindre det kommer noe utrolig revolusjonerende de neste par årene, så holder jeg meg til N80 inntil den avgår med døden.

 

Liker telefonen svært godt, og har dessuten investert i ganske mye software til den, så bytte av telefon kan fort bli dyrt.

 

Det eneste som egentlig kunne friste meg nå var en linux mobil, men jeg tror jeg venter litt med det foreløpig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lenge har dere trofaste hatt deres N80?

 

Kommer dere bytte den ut i nærmeste fremtid? Og hva syntes dere evnt om oppfølgeren til denne(om bildene stemmer osv da selvf.)

9334468[/snapback]

Jeg har hatt min siden oktober 06 ca. Veldig fornøyd, og tipper jeg har den til neste sommer.

Lenke til kommentar
Hvor lenge har dere trofaste hatt deres N80?

 

Kommer dere bytte den ut i nærmeste fremtid? Og hva syntes dere evnt om oppfølgeren til denne(om bildene stemmer osv da selvf.)

9334468[/snapback]

Har hatt min siden juni 06, har fungert helt fint hele tiden, regner med at jeg vil ha den i 18-24 mnd til, hvis ingenting skjer med den.

 

Hvilke bilder av evt. oppfølger snakker du om?

Lenke til kommentar
Ok trodde den tok over for N80 jeg ;)

 

Black Pearl dere har eller? Nokia 6500 Slide er jo og en stilig mobil som kommer, hvordan er denne i forhold til N80?

9339525[/snapback]

Sammenligning her...

 

Det er ikke helt rett å sammenligne de heller, for 6500 er S40 og altså ikke en smarttelefon. Derfor kan det godt være at den er kjappere å greiere å bruke på noen punkter, mens den mangler funksjonaliteten til en smarttelefon på andre punkter.

 

Generelt:

N80 har bedre skjermoppløsning (Bombe??), 6500 har bedre video funksjon.

6500 har støtte for A2DP, det har ikke N80.

N80 har WLAN og det har ikke 6500 ... og det i seg selv er nok for meg til ikke å kjøpe 6500:)

 

 

Og forresten.. Hadde den? Hvorfor kvittet du deg med den?

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Skal sjekke sammenligningen jeg, nå vet jeg i grunn ikke hvorfor jeg kvittet meg med den. Men når jeg hadde den tenkte jeg at jeg kunne prøve en E65 istedet, siden en ville gi meg en god pris på min N80. Men fant ut i ettertid at ingen pris er en god pris for N80, og jeg har lyst på ny. Hadde Pearl Black, den var kul.. Savner min N80 :(

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk et spørsmål etter all min fartstid her i N80 tråden.

 

Når man legger til bilder på minnekortet (jeg gjør dette via samba delte nettverksresurser - ikke det at det spiller noen rolle), finnes det noen måte å få galleri til å oppdattere seg uten å måtte reboote hele telefonen?

 

ksvens1: Uff. Kvitte seg med N80 :( så trist.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk et spørsmål etter all min fartstid her i N80 tråden.

 

Når man legger til bilder på minnekortet (jeg gjør dette via samba delte nettverksresurser - ikke det at det spiller noen rolle), finnes det noen måte å få galleri til å oppdattere seg uten å måtte reboote hele telefonen?

9341107[/snapback]

Hm, jeg må aldri reboote mobilen for å se nye bilder på minnekortet?? Mulig jeg ikke forstår spørsmålet ditt cyclo.

 

Har jeg to dagers skjegg så lugga det helt jævlig av tastene på den, hehe

LOL, når jeg trodde jeg hadde hørt og sett det meste. :) :)

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Ja den er ikke noe særlig dyr nå, derfor jeg vurderer det veldig, var veldig glad i denne mobilen, virker som det er flere her som og er det, hehe. For dere vil ikke bytte den med det første? Og dere har jo hatt de omtrent ett år eller noe... Bare håpe jeg får en som var like god som den jeg hadde, lite slark. Batteriet holdt relativt bra og det var ikke noe tull med den

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk et spørsmål etter all min fartstid her i N80 tråden.

 

Når man legger til bilder på minnekortet (jeg gjør dette via samba delte nettverksresurser - ikke det at det spiller noen rolle), finnes det noen måte å få galleri til å oppdattere seg uten å måtte reboote hele telefonen?

9341107[/snapback]

Hm, jeg må aldri reboote mobilen for å se nye bilder på minnekortet?? Mulig jeg ikke forstår spørsmålet ditt cyclo.

9342665[/snapback]

Saken er at om jeg legger et bilde på minnekortet ved hjelp av samba eller ved hjelp av andre måter som ikke går via inboksen eller pcsuite vises ikke bilde i galleriapplikasjonen før telefonen rebootes, noe som er fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...