Gå til innhold

Storslipp fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser ut til at Z710 og W710 er omtrent samme mobilen når det gjelder mesteparten av innmaten. lurer på om det går an å legge inn firmware fra W710 på Z710 og få samme funksjonene

6125640[/snapback]

Skulle nesten tro det. :)

6125851[/snapback]

W710 har en innebygd bevegelsessensor for å måle skritt og energiforbruk og sånt. Tror ikke du får flasha inn den akkurat... ;)

 

@bmwm3:

Tror du ikke SE ville fronta det litt mer på sine egne sider hvis telefonene hadde autofokus? Jeg mener, det står ikke nevnt i spesifikasjonene, og med W700 i bakhodet kan man ikke bare ta det som underforstått at de har det.

Lenke til kommentar
hmm, poeng der. w810 står spesifisert med autofokus, Z710 og W710 står ikke spesifisert med det. pokker og, ikke en gang W850 har det spesifisert som jeg kan finne :(

6131356[/snapback]

Meningen er at hele W-serien skal være fri for autofokus og kameradeksel ettersom kamera ikke er hovedfokus i denne serien. Faktisk er det rart W810i har AF.
Lenke til kommentar
hmm, poeng der. w810 står spesifisert med autofokus, Z710 og W710 står ikke spesifisert med det. pokker og, ikke en gang W850 har det spesifisert som jeg kan finne :(

6131356[/snapback]

Meningen er at hele W-serien skal være fri for autofokus og kameradeksel ettersom kamera ikke er hovedfokus i denne serien. Faktisk er det rart W810i har AF.

6131679[/snapback]

 

Korrekt, ingen av disse mobilene lansert igår har AF, jeg nevnte det i en annen tråd her inne.. er så mange tråder om disse mobilene nå at jeg blir helt svimmel.

:roll:

Kan linke til en liten preview på Tysk, med bilder som er tatt av og med W850.

 

:)

 

Her er linken:

 

http://www.se-community.com/index.php?s=157

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
ikke satser på oss mobilentusiaster? ok, så er det en viss mangel på autofokus. men bortsett fra det så har disse her omtrent tatt igjen det konkurrenten har å tilby...

6130781[/snapback]

Nja. Jeg savner Wlan, store harddisker/flash-minne, gode videomuligheter.. Dette er bare ting vi har sett før i nye og mindre skall og flere kloner. Det er flere områder disse kunne vært bedre.

 

Og vil påpeke at jeg ikke synes de nye er dårlige, det bare er ikke noe nytt og spennende.

Lenke til kommentar
ikke satser på oss mobilentusiaster? ok, så er det en viss mangel på autofokus. men bortsett fra det så har disse her omtrent tatt igjen det konkurrenten har å tilby...

6130781[/snapback]

Nja. Jeg savner Wlan, store harddisker/flash-minne, gode videomuligheter.. Dette er bare ting vi har sett før i nye og mindre skall og flere kloner. Det er flere områder disse kunne vært bedre.

 

Og vil påpeke at jeg ikke synes de nye er dårlige, det bare er ikke noe nytt og spennende.

6131967[/snapback]

 

Igjen enig.

 

HDD tror jeg vi ikke vil se fra SE, de satser på flash minne, og det er etter min mening ikke dumt, men det har ikke den "svungen" over seg som HDD har.

;)

Lenke til kommentar
Igjen enig.

 

HDD tror jeg vi ikke vil se fra SE, de satser på flash minne, og det er etter min mening ikke dumt, men det har ikke den "svungen" over seg som HDD har.

;)

6132161[/snapback]

Poenget mitt er ikke om minnet er i flash, harddisk, online-harddisk eller noe annet fancy. Mener bare å si at jeg savner de gjør noe ekstremt. De sprenger overhodet ingen grenser lenger.

 

Jeg ønsker en moderne T68i, hvor SE igjen setter en standard som andre kan følge.

Lenke til kommentar

er litt unødvendig av dem å ha 2-3 artikkler angående mobilene ja...

 

urk, den mobile-review sia var image overload :(

 

men dem ser i hvertfall ut til å bekrefte at det ikke er autofokus på W710.

 

hmm, lurer på om jeg skal gå for den samsungen jeg, om den i det hele tatt dukker opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
W850 kommer som åttende medlem i en stadig voksende portefølje av Walkman-telefoner.
Tiende blir mer riktig (W800i, W550i, w600i, W900i, W810i, W950i, W300i, W700i, W710i og til slutt W850i). ;)

6124972[/snapback]

 

W550 og W600 er vel samme telefon?

 

hadde vært morro å vist om Z710 kommer med bluetooth slik W710 gjør.

W710 er vel SE sin eneste ikke-umts med megapixelkamera og bluetooth i klappformat?

 

hmm, har ikke samsung en telefon på gang som heter Z710? kan gi problemer om folk ikke passer på å oppgi produsent ;)

6125136[/snapback]

 

W300 passer vel også under den beskrivelsen?

Lenke til kommentar
W850 kommer som åttende medlem i en stadig voksende portefølje av Walkman-telefoner.
Tiende blir mer riktig (W800i, W550i, w600i, W900i, W810i, W950i, W300i, W700i, W710i og til slutt W850i). ;)

6124972[/snapback]

W550 og W600 er vel samme telefon?

6389338[/snapback]

Nei, W600i har quad-band og EDGE og er myntet på det amerikanske markedet mens W550i kun har tri-band. :) Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

hrmf, ser etter hvert ut til at W710 og Z710 er pr def en og samme telefon (på samme måte som med K750 og W800). annen programvare, og det at W710 kommer med 512MB minnekort i boksen vs Z710 som bare får 64MB (hvorfor ønsker jeg ikke å forstå, det er jo direkte idiotisk. med å så liten brikke kunne dem like gjerne latt det være) ser ut til å være forskjellen utenom design...

Lenke til kommentar
ser etter hvert ut til at W710 og Z710 er pr def en og samme telefon (på samme måte som med K750 og W800). annen programvare, og det at W710 kommer med 512MB minnekort i boksen vs Z710 som bare får 64MB [...] ser ut til å være forskjellen utenom design...

6391051[/snapback]

Ikke helt riktig. W710i har nemlig en sensor som merker hvor langt du har løpt, i hvilken hastighet osv. :)

 

Ser forresten at de begge har 10 timer taletid - noe så bra.

Lenke til kommentar

ikke nødvendigvis. 512MB holder til en grei runde med musikk, 64MB derimot holder ikke i det hele tatt.

 

jeg undres over hva poenget med å legge ved en minne brikke i det hele tatt når den skal ha en så "latterlig" størrelse som 64MB...

 

den kommer ikke til å bli brukt uansett, og en 512MB brikke ligger på rundt 100 kr for tiden...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...