Gå til innhold

Hva hater du mest ved skolen?

Sidious

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig er det vel mest enkelte emner jeg hater. Kjemi og fysikk var et mareritt, matte er jeg heller ikke noe stor fan av (selv om enkelte områder innen matte er interessante samt morsomme).

Å våkne opp tidlig om morgenen er heller ikke alltid så morsomt, men jeg klarer det ganske bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturfag, 9/14 av klassen min, skolen i seg selv, stå opp tidlig. Og ikke minst, enkelte lærere. :whistle:

Fagene er greie, men det er noen lærere som gjør dem dønn

Hater ikke skolen, men hater et par lærere

Så sant, så sant.

Skrevet

Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

Skrevet (endret)
Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

6104023[/snapback]

Du beskriver ei i klassen min, er forsåvidt helt enig. :hrm:

Endret av emes
Skrevet (endret)

Jeg hater det faktum at du aldri er "ferdig" på skolen, det er alltid noe som henger over deg. Personlig syntes jeg en jobb fra 8-16 er enklere, for da er du som oftest (avhengig av jobb) ferdig når du går ut av døra.

Høyere krav til lærerene, mindre vekt på fravær og mer vekt på karakterer.

Folk trenger da faen ikke å være i hver eneste naturfag time for å få en sekser?!! Da selv studium går heeeeeelt fint, at noen stryker grunnet fravær selv om de er skam dyktig i faget blir for teit.

VGS har litt å lære av universitet, faglig innsikt handler om mer enn tilstedeværelse.

Endret av chills
Skrevet

Det å jobbe hjemme kan til tider være et veldig ork. Er heller ikke alltid like lett å måtte stå opp så tidlig, men det er jo bare de første fem minuttene.

Skrevet

LarsP: Hvorfor skulle feite jenter ikke få ståkarakter i gym? Så lenge de er aktive i timen, og gjør som de blir bedt om.

Med mindre det var noe jeg gikk glipp av? :o

Skrevet

Jeg hater fraværsystemet på VGS.

Jeg hater at det er så UTROLIG stor forskjell på lærerne, og at det avgjør hviilken karakter du får.

Jeg hater å ta den jævla, tidlige seks på åtte bussen for å rekke skolen.

Skrevet

6104023[/snapback]

Jeg hater de jentene LarsP nevner som får SEKS - toppkarakter - muntlige fag. Vi snakker bla. Norsk muntlig og naturfag. Blir gal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...