Gå til innhold

Age of conan E3 2006 ingame trailer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slenger meg på her, og kan jo legge til f.eks de første TES spillene, Gothic-spillene, NWN og Diablo, og vi kan nesten konkludere med at Phoenixs ikke kan være så dreven innen RPG sjangeren vist han må ha grafikk for å leve seg inn.

Endret av Goz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ser på andre MMO's og dette så vil jeg nok dra denne opp fra bollen for å kåre det til det flotteste spillet for øye.

Hakkete terreng? Det er grass,mose og litt forskjellig det vennen.

Det skal ikke være fint terreng i en skog.

Skrevet (endret)
Herregud da... Grafikk er det minst viktige i et rpg! Du må ha gått glipp av MANGE spill du... Tenk, Fallout, Arcanum, Planescape, Baldurs Gate, IceWind Dale... Osv.

Det er stemningen og historien som teller... Aldri hatt slik en bra følelse som når jeg spilte Baldurs Gate 2

6128143[/snapback]

Det er ikke antall polygoner, tekstur størrelse, bump mapping eller ei jeg tenker mest på når jeg tenker grafikk. Jeg tenker på det kunstneriske. Design osv.

Fallout, Arcanum, Planescape, Baldurs Gate 1 og 2. Er alle geniale spill og jeg elsker grafikken i mange av dem. Spesielt Black Isle spillene. Jeg sitter ikke her i år 2006 og sammenligner gamle spill med dagens standard. Jeg prøver å se på grafikken til hvert enkelt spill i lys av det året det ble laget i.

Stemmningen, historie og grafikk er viktige i et rpg spill. Hvordan kan du leve deg inn i et mørkt og mystisk spill når grafikken ser ut som et pokemon spill?

Hvis man ser på andre MMO's og dette så vil jeg nok dra denne opp fra bollen for å kåre det til det flotteste spillet for øye.

Hakkete terreng? Det er grass,mose og litt forskjellig det vennen.

Det skal ikke være fint terreng i en skog.

6128590[/snapback]

Med hakkete mente jeg at du ser polygonene altfor godt. Eller er det bare meg. Har brukt for mye tid i 3dsm kanskje :whistle:

Endret av Phoenixs
Skrevet

Men så ser ikke grafikken i AoC ut som Pokemon, faktisk synes jeg grafiken fremhever det onde og barbariske i spillet, særlig anisktsteksturene.

Skrevet
Men så ser ikke grafikken i AoC ut som Pokemon, faktisk synes jeg grafiken fremhever det onde og barbariske i spillet, særlig anisktsteksturene.

6128783[/snapback]

Det var da bare et eksempel på hvorfor jeg mener grafikken også er viktig i rpg spill. Den understreker stemmningen, spillverdenen og historien.

Skrevet

Grafikken sånn rent teknisk var uimponerende. SPesiellt lav-oppløslige teksturer som virket rett og slett litt "blasse". Ellers også lite eyecandy generellt.

Men artwork delen ser forsovidt bra ut, og det er det viktigste. Bevegelser virket også noenludne bra ut, noe som er like viktig.

-Stigma

Skrevet

Skal du ha "kunstnerisk" design, spill wow ;)

Syntes det var veldig fin grafikk, særlig kult at det hadde så mye detaljer.

Når det er sagt, så bryr jeg meg int lite om grafikken. Sålenge det blir _god_ pvp og bra lagarbeid i pve så er jeg glad. Mye å utforske må jo også være med da!

Skrevet

Jeg gleder meg enormt til dette spillet. Den hyboriske tidsalder er et veldig spennende sted! :)

Jeg kommer nok til å utforske verdenen framfor å spille normalt :wee:

(Eller utforske de tre landene som skal være med: Cimmeria, Aquilonia og Stygia. Blir forhåpentligvis flere land etter hvert).

Skrevet

Kommer sannsynligvis til å kjøpe dette hvis ikke Darkfall kommer i nærmeste fremtid og eier alt og alle.

Det at man kan bruke bua som slagvåpen var også en fin detalj :)

Skrevet
[klipp] Er alle geniale spill og jeg elsker grafikken i mange av dem. Spesielt Black Isle spillene. Jeg sitter ikke her i år 2006 og sammenligner gamle spill med dagens standard. Jeg prøver å se på grafikken til hvert enkelt spill i lys av det året det ble laget i.

100% enig. Black Isle hadde (Obsidian har?) rasende dyktig artister, utrolig smakfull grafikk i de spillene. 100% enig at spill må sees i lys av utgivelsesdato også.

Stemmningen, historie og grafikk er viktige i et rpg spill. Hvordan kan du leve deg inn i et mørkt og mystisk spill når grafikken ser ut som et pokemon spill?

Godt å se enda et utsagn jeg er 100% enig i. Likefullt funker de spillene for millioner av folk over hele verden... underlig...

Skrevet
Grafikken sånn rent teknisk var uimponerende. SPesiellt lav-oppløslige teksturer som virket rett og slett litt "blasse". Ellers også lite eyecandy generellt.

6128962[/snapback]

Jepp! at på til presterer itavisen å si:

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=304408

Det visuelle spiller også en stor rolle. Selv om karakterene ikke nødvendigvis er de mest detaljerte, er selve omgivelsene blant de flotteste vi har sett. Conans verden overgår Oblivion lett, både når det gjelder variasjon og detaljnivå.

Selvom jeg absolutt synes vi skal være patrioter på FunComs vegne, spørs det om itavisen bør holde seg til business-nyheter ;)

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på detaljnivået her, men den hyboriske tidsalder har blitt jobbet med av mange titalls, om ikke hundrevis av forfattere siden 1930-tallet.

Jeg har sett spillet in-game, og det så svært vakkert ut.

Skrevet

Jeg sliter med at selve videoen hakker. Spesielt før etter de små overskriftene suser inn på skjermen. Har andre det problemet? Eller er det disse polygonene eller hva pokker det ble snakket om litt tidligere? :)

Skrevet
Jeg sliter med at selve videoen hakker. Spesielt før etter de små overskriftene suser inn på skjermen. Har andre det problemet? Eller er det disse polygonene eller hva pokker det ble snakket om litt tidligere? :)

6153003[/snapback]

Du har nok lastet ned HD versjonen. HD = High Definition. Gjør seg ikke godt på tregere maskiner.

Ta heller å last ned denne:

ftp://ftp.funcom.com/media/Age_of_Conan/C...E3_2006_Web.wmv

Polygoner er det geometrien i spillet er bygd opp av. Har ingenting med filmen å gjøre :thumbup:

Skrevet

Maanemann: Om detaljenivået er større i Oblivion skal jeg ikke si noe på, men jeg tror uten tvil at AoC blir mye mer variert enn Oblivion, da Oblivion for det meste består av uendlige skoger og grønne marker.

Skrevet

Hyborias nasjoner og de geografiske og kulturelle aspektene av disse er langt mer etablerte og veldokumenterte enn de tilsvarende for Nirn, Tamriel og Cyrodiil, til tross for at lore-crewet hos Bethesda ikke mangler fantasi.

Hvilket egentlig bare er en av de mange grunnene til at jeg ser frem til dette spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...