Gå til innhold

Hvor blir det av Slipknot?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo svare på tiltale, men la oss alle være grim and frostbitten sammen og glemme hele affæren? Jeg skammer meg for å ha rørt ved det aller helligste til diskusjon.no sine brukere, FAEN IKKE KLAG PÅ ANNEN MUSIKK HVIS DU HØRER PÅ SVART METALL! :) Hadde jeg bare hørt på Pink Floyd hadde ingen reagert :(

Lenke til kommentar
Hadde jeg bare hørt på Pink Floyd hadde ingen reagert :(

6105089[/snapback]

jo. jeg hadde syntes det var akkurat like barnslig dersom en pink floyd-fan hadde kastet seg inn i trance-tråden og fortalt at han hater trance og håper alle DJer dør i morgen.

 

forresten, det at du tillegger folk skjulte motiver bak å kritisere deg, tyder på at du er dårlig til å ta imot kritikk. det er en dårlig egenskap, i mine øyne. jeg har ingenting imot metal, og jeg har ingenting imot folk som liker det. men jeg har noe imot innlegget ditt tidligere i denne tråden.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Sondre jeg må bare beklage, men igrunn ikke noe av det jeg har skrevet i denne tråden har vært alvorlig fra min side, jeg har bare sett på dette som god underholdning for meg på en søndag. Hvis jeg har såret deg så unnskylder jeg dette på det sterkeste :)

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Må jo svare på tiltale, men la oss alle være grim and frostbitten sammen og glemme hele affæren? Jeg skammer meg for å ha rørt ved det aller helligste til diskusjon.no sine brukere, FAEN IKKE KLAG PÅ ANNEN MUSIKK HVIS DU HØRER PÅ SVART METALL! :) Hadde jeg bare hørt på Pink Floyd hadde ingen reagert :(

6105089[/snapback]

 

Snakker bare for meg selv, valgte selv å si litt om bandet og ikke at jeg ikke liker dem.

 

Hvis de som har sett på trance tråden så er det der jeg henger mest pga at jeg :love: trance. Men føler ingen grunn til å kritisere slipknot eller andre folk som velger å like sånn musikk.

Lenke til kommentar

OK, OT: Nå har det vel ikke rukket å bli et helt år siden sist Slipknot hadde konsert på Rockefeller, så å si at de har forsvunnet blir helt feil. Sideprosjektene har eksistert helt siden første skiva, og de har likevel funnet tid til å turnere oppå alt det andre, så du får nok sett dem live før eller siden. De driver på og skriver nytt materiale for tiden, så vidt jeg har hørt .Man må komme opp med litt nye saker av og til også for å opprettholde interessen blant publikum.

Lenke til kommentar
Hadde hvert fint om vi slutta snakken om at folk har forskjellige musikk smak, så jeg kunne fått vite om noen har peiling på det jeg spør om i første tråd. :)

6107230[/snapback]

Slipknot har bestandig vært latterlig dårlige (bevisst?) på å gi informasjon ang. nytt materiale. Plutselig kommer det en uttalelse som sier at det nye albumet er ferdig og skal slippes førstkommende mandag. :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Gakkakk: du kan bare ta det helt med ro. Slipknot er ikke oppløst, men de kommer med nytt album i 2008 :) Da tar de også turen til Norge!

 

Noen av dem har jo sideprosjekter, Corey og Jim (Stone Sour), Joey (Murderdolls og Ministry) og Shawn (To My Surprise). Paul jammer vel med noen andre tullinger :p

 

Ifølge nyhetene på www.slipknot-metal.com, trengte de bare èn pause.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...