Gå til innhold

Hvor blir det av Slipknot?


Anbefalte innlegg

Har i det siste blitt ganske glad i slipknot(i allefall det nyeste albumet), og har SKIKKELIG lyst til og se de live. Men nå som trommisen(joey) spiller med Murderdolls og vokalisten og gitaristen(corey og jim) spiller i Stone Sour ser det ikke ut som det er noe mere slipknot :(

 

Noen som vet hva som skjer med Slipknot nå? Er de så og si oppløst? Eller blir det turne om en stund?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forhåpentligvis har de alle knukket nakken og dødd, men uheldigvis er det sikkert ikke det som har skjedd :(

6101840[/snapback]

Oooh så tr00 du er.

 

----

 

Seriøst: Det utsagnet passer dum tr00 metalfan stereotypen perfekt.

 

Hvorfor gidder du å vie tid og energi på et band du (tydeligvis) ikke liker?

Lenke til kommentar
For jeg er så tøff TLZ. Men seriøst, hva får folk til å tro at man bruker mye energi på å skrive et slikt innlegg? :) Brukte ikke så veldig mye energi eller tid på å skrive det, og var overaskende tilfredsstillende.

6102842[/snapback]

Sant nok.

 

Uansett, strengt tatt unødvendig å mase om slikt. Like teit som en Slipknot-fan skulle kommet i en tråd om Dakrthrone har splittet opp eller ikke og skrive "Åååh håper de gjør det! elns". Det blir kun teit og unødvendig. :shrug:

Lenke til kommentar

Oyeah, viss jeg i samme slengen nevner at jeg synes Beatles er et møkkaband, Pink Floyd er ødelagt musikk, Tool er en oppsamling med skit og Meshugga er et drittband. Vil dere da ta frem batongene og begynne å slå? :)

 

Edit: Ved å velge disse bandene regner jeg med at flest vil reagere, zo letz ztartz zie mayhemz! Tjohei....

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Oyeah, viss jeg i samme slengen nevner at jeg synes Beatles er et møkkaband, Pink Floyd er ødelagt musikk,  Tool er en oppsamling med skit og Meshugga er et drittband. Vil dere da ta frem batongene og begynne å slå? :)

6104463[/snapback]

nei. tror du ærlig talt at jeg kommer til å kritisere deg for å ikke like samme musikk som meg? det må jeg si var en rimelig drøy antagelse fra din side.

 

for å utdype: jeg liker ikke melk. tror du jeg slår ned lillebroren min når han drikker melk til frokost? tror du jeg sier "faen ass, du er teit som liker melk! du må like saft, sånn som meg! forøvrig må ALLE like saft, ellers er de dårlige mennesker som jeg ser ned på...". beklager, jeg er ikke så korttenkt. folk må få like akkurat hva de vil, uten innblanding fra min (eller noen andres) side. det som derimot er tåpelig, er når tøffe folk som deg sier at de håper "untr00" band slipknot, nightwish osv dør en langsom og smertefull død, for å sanke respektpoeng hos andre korttenkte, smalsynte fans av samme sjanger. det var det jeg reagete på, ikke det at du disset slipknot i seg selv. musikalsk har jeg nemlig ikke noe særlig til overs for dem...men jeg later ikke som om jeg håper de dør, og prøver å disse dem i slipknot-tråder av den grunn. jeg håper du fortstår forskjellen.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Eyvindr:

Poenget mitt var strengt tatt at ingen spurte om din mening rundt bandet i denne tråden og det defor ble idiotisk.

 

Hvis du hadde postet det i fks. backstage så hadde det vært ett fett.

 

Forøvrig driter jeg i hva en tr00 wannebe-satanist mener om favorittbandene mine. :green:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...