Gå til innhold

Er mennesker mentalt svake?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har mange gleder i livet, jeg. Synd hvis du ikke har det, men da vil jeg si at det er du som har et problem, ikke menneskeheten.

6109112[/snapback]

Men det er heller ikke menneskehetens problem at du har mange gleder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sa en gang at religion er som krykker. Det er noe de som ikke klarer å gå selv må bruke. Altså mennesker som ikke takler virkeligheten som den.

De er i alle fall svake.

Skrevet
Noen sa en gang at religion er som krykker. Det er noe de som ikke klarer å gå selv må bruke. Altså mennesker som ikke takler virkeligheten som den.

De er i alle fall svake.

6119015[/snapback]

Det var Are Osen i "Are og Odin". "Religion er en krykke for folk som ikke klarer å st på egne ben."
Skrevet

De er i alle fall svake.

6119015[/snapback]

Det var Are Osen i "Are og Odin". "Religion er en krykke for folk som ikke klarer å st på egne ben."

6119599[/snapback]

Det var det! Han er en meget vis mann!

Skrevet

vi har jo : Survival of the fittest.

Ingenting hos menneskeheten som tilsier det lenger. Da de svakeste overlever, og får rett til å leve, og gjøre nesten hva de vil.

Gjest Bruker-95147
Skrevet
vi har jo : Survival of the fittest.

Ingenting hos menneskeheten som tilsier det lenger. Da de svakeste overlever, og får rett til å leve, og gjøre nesten hva de vil.

6154157[/snapback]

Tenker du da på: handikappede, downs-syndr, blinde, døve osv?

Eller tenker du på mentalt forstyrrede som ikke har et synlig "handikapp", og som via sterk vilje, hensynsløshet, psykopatiske trekk, egoisme osv. kommer seg kjapt frem i køen, og havner i en maktstilling hvor de kan få utløp for sine syke drifter?

:hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...