Gå til innhold

Synes dere det er for lite fokus på Linux?


Synes dere det er for lite fokus på Linux?  

171 stemmer

  1. 1. Synes dere det er for lite fokus på Linux?

    • Nei, Linux interesserer meg ikke
      36
    • Jeg synes det er passe nå
      18
    • Ja, det er litt for lite
      40
    • Ja, det er alt for lite stoff om Linux
      77


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg synest heller at du burde ha hatt spørsmålet "synest du det er for lite fokus på F/OSS (free-/opensource software)".

Linux er berre kjernen i operativsystemet GNU/Linux, og det er kanskje eit lit snevert felt? (sjølv om det alltid er kjekt med med info om kva kjernehackerane finner på)

Endret av Mr.Elendig
Lenke til kommentar

Personlig er jeg enig - vi har for lite artikler om programvare med åpen kildekode, slik som GNU/Linux. Skal se om jeg kan få skrevet litt om emnet, hvis jeg får med meg resten av redaksjonen på det. ;)

 

Hva slags artikler er det ønsket fra dere?

Lenke til kommentar

jepp..eg prøvde SUSE10, og Ubuntu, men hadde problemer med HK drivere til min Aopen XC Cube EZ482, lyd drivere fungerte ikkje. LAN fungerte ikkje på Ubuntu, men på Suse :p og alt er jo så masse styr når ting ikkje er compilert etc..så er det masse kommandoer etc....hehe..

så en guide for å få ALT til å gå sånn en vil, :p

Lenke til kommentar

Jeg mener absolutt at dere skal bruke mer tid på å dekke Linux -saker, selv bruker jeg ikke Linux, men det kan helt sikkert bli aktuelt for meg i fremtiden og jeg forstår også at dette er noe folk ønsker og jeg har selv lagt merke til at det er for ltie fokus på dette.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen peiling på Linux, men finnes det Norsk Linux som kjører på amd cpu? har ikke finni noe som gjør det.

og hva er GUI?

øh? alle?

 

GUI: Graphical User Interface, altså det du ser.

6143231[/snapback]

 

 

har bare sett linux som kjører på Intel, eller så er det bare jeg som har misforstått det.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...