O.J Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hver gang jeg skal bruke Gmail syns jeg at jeg får veldig dårlig visning av siden, som du sikkert ser på dette bildet. dette skjer hver gang jeg logger inn. Er dette et vanlig problem når man kombinerer Opera og Gmail?
clario Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nope, fungerer helt perfekt med meg, hvilken versjon har du ?
O.J Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Nope, fungerer helt perfekt med meg, hvilken versjon har du ? 6094585[/snapback] nyeste, som jeg vet om. kommer jo beskjed på nettleseren hver gang de legger ut ny versjon.
RattleBattle Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg tror nesten det kan virke som et cookies-problem. Slett cookies og cache, restart opera. Verdt forsøket.
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Opera 9 fungerer ein del betre enn Opera 8 i Gmail (iallfall for meg). Er rett nok framleis berre i beta. Siste versjon kan lastast ned her: http://my.opera.com/desktopteam/blog/
O.J Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Jeg tror nesten det kan virke som et cookies-problem. Slett cookies og cache, restart opera. Verdt forsøket. 6094868[/snapback] no luck kanskje jeg bør bytte tilbake til IE^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå