Crewer Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, Har fått tilbud av Dell på Dell PowerEdge SC1425, s-ata, xeon 3,2ghz og 2gb ram. Hva slags erfaring har folket med Dell? Både når det gjelder kundeservice og annet som følger ved ett kjøp av servere hos Dell. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Vi kjører kun Dell servere. Har vel aldri hatt noen større problemer med de faktisk. Meget fornøyde. Har forsåvidt bare rundt 10 stk, men altså ikke noe problemer. Har kun vært noe softwareproblemer på en av de, det siste året. Ellers tusler de og går Kundeservice kan jeg ikke klage på, men ettersom det ikke har vært noe problem med serverne, vet jeg ikke hvordan de skulle håndtere det. Har kun hatt problemer med noen av arbeidsstasjonene, og der har kundeservicen vært meget bra. Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Vi kjører kun Dell servere. Har vel aldri hatt noen større problemer med de faktisk. Meget fornøyde. Har forsåvidt bare rundt 10 stk, men altså ikke noe problemer. Har kun vært noe softwareproblemer på en av de, det siste året. Ellers tusler de og går Kundeservice kan jeg ikke klage på, men ettersom det ikke har vært noe problem med serverne, vet jeg ikke hvordan de skulle håndtere det. Har kun hatt problemer med noen av arbeidsstasjonene, og der har kundeservicen vært meget bra. 6086837[/snapback] Flottflott! Jeg vil gjerne høre flere sin erfaring. Både på godt og vondt. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Har 9 stk av den serveren du nevner Fordelene ved serveren er jo at den er svært billig og build kvaliteten virker svært høy. Pass på å aldri betal ram prisen Dell ber om jeg har prutet dem ned fra 15000 til 6000 og selv da var det billigere å kjøpe fra komplett, hvor det kostet 4000. Den Dell serveren der bruker standard 533mhz ddr2 ecc/reg cl3 ram, du har plenty å velge mellom på komplett. Prøv å kjøp single rank hvis du kan. Fikk en gang problemer med en server som heldigvis ikke var i aktiv bruk når feilen oppstod, Dell brukte 5 forsøk på å reparere serveren, men klarte det ikke. Jeg fikk en helt ny 50% kjappere server som plaster på såret, et svært godt bytte for min del Det er ihvertfall en ting som er sikkert med Dell, de prøver å holde på kundene sine, så hvis du er misfornøyd med noe så får du et plaster på såret. Mao, du fortsetter å kjøpe fra dem hvis du først har begynnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå