Gå til innhold

Passer denne propellen til 9,9 Tohatsu?


Anbefalte innlegg

Eg ville kjøpt ein vanleg aluminiumspropell.

 

Du vill ikkje merke noe spesielt forskjell.

Stålpropell er meir bling-faktor.

ER dyrere ved skade\tyveri,meir ettertrtaktet...

Ein 9.9 er ikkje så kraftig at stål vill bli någe fordel''minimalt ivertfall''.

 

 

Ka er det du ønsker å oppnå,,siden du vill skifte propell.

Og ka er det du forventer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.progressing.no/

 

Send mail til di og høyr,Ballistic-propellen har fått mye skrøyt.

Var slik eg vurderte å kjøpe.

6085519[/snapback]

 

 

 

jeg har ballistic stålpropell på min mercury 75hk....ballististic propellene skal vist være best på små skjærgårdsjeeper har jeg hørt

6146823[/snapback]

 

Di er utruligt dyre,,synes eg...

 

Men merket du noe forskjell nå du satte på dn,tenker på planing\toppfart og grep?

 

 

Trur ikkje di lager til 9.9,,har lest at dn minste motoren di lager propell til er 20 eller 25hk.

Endret av terhi
Lenke til kommentar

eg dyre ja men jeg hadde flaks og fikk fatt i en brukt...market på farten,fikk bedre grep ja kunne svinge mer og tilte motoren høyere...market at det går tregere i plan...men det forventet jeg...jeg kører en hurrycane 470 :cool: og og jeg jakter altid på utstyr som gjør det sikrere og samtidig større fart når jeg kører...skal prøve andre stålpropeller også...men syns den fungerer veldig bra..men jeg sko hat en med litt større vridning :)

Lenke til kommentar
eg dyre ja men jeg hadde flaks og fikk fatt i en brukt...market på farten,fikk bedre grep ja kunne svinge mer og tilte motoren høyere...market at det går tregere i plan...men det forventet jeg...jeg kører en hurrycane 470 :cool:  og og jeg jakter altid på utstyr som gjør det sikrere og samtidig større fart når jeg kører...skal prøve andre stålpropeller også...men syns den fungerer veldig bra..men jeg sko hat en med litt større vridning :)

6147764[/snapback]

 

På en 75 HK motor vil man merke de...

 

Skal sette på en på min 135HK Mercury snart.... ;)

Lenke til kommentar
Holder på og bestille propell her nå, men er veldig usikker på om jeg skal ta x9 eller x10  :cry: Blir x10 propellen for stor om jeg ikke trimmer motoren til 15?

6169224[/snapback]

 

Snakker du om stiging nå ? eller diameter ?

6169297[/snapback]

 

Han snakker om stigning.

Lenke til kommentar
Holder på og bestille propell her nå, men er veldig usikker på om jeg skal ta x9 eller x10  :cry: Blir x10 propellen for stor om jeg ikke trimmer motoren til 15?

6169224[/snapback]

 

Snakker du om stiging nå ? eller diameter ?

6169297[/snapback]

 

Han snakker om stigning.

6169311[/snapback]

 

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...