Gå til innhold

Sover du naken?

Isbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme sover jeg ofte naken, men det hender at jeg tar på meg en boxer.

Synes i grunn det er deilig å befriende å sove naken. Sover ofte bedre også.

Skrevet

Sover ofte naken når jeg er alene hjemme f.eks når mamma og pappa er i syden. Da kan jeg godt trekke føre gardinen og traske naken rundt i huset, det er digg :). Sette på annlegget og kjenne snoppen fly :!:

Skrevet
Sover for det meste med en t-skjorte og en flisgenser over den igjen, plus dynjakke, da, også har jeg stilongs, pluss en god og varm utebukse. Også dyne, da :)

EDIT: Har selvfølgelig boxer under stilongsen.

6078293[/snapback]

:dontgetit: Da hadde jeg dødd av varme. Nei, rundt 10-15grader pluss boxer og vanlig dyne er perfekt.

Skrevet
boxer+tskjorte er det vanligste

6078360[/snapback]

Du sover jo nesten fult påkledd.

Man sover selvfølgelig commando.

6078449[/snapback]

Ja, så klart! Eg sover commando og stolt av da! :D

Skrevet

sover seff naken.. har en del episoder som jeg trasker ut på badet om morgen med et helvete av et morra brød, og der sitter plutselig dama til bror, eller at annet vesen..

Skrevet
Sover for det meste med en t-skjorte og en flisgenser over den igjen, plus dynjakke, da, også har jeg stilongs, pluss en god og varm utebukse. Også dyne, da :)

EDIT: Har selvfølgelig boxer under stilongsen.

6078293[/snapback]

:dontgetit: Da hadde jeg dødd av varme.

6078862[/snapback]

Tror jeg hadde også.

Sover i boxer.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nei, jeg fryser som en helt når jeg sover. Bukse, t-skjorte og sokker.

Skrevet

Sover med en deilig bokser fra Dressmann som er svært vid, stram i livet men samtidig ikke for stram pga at strikket ikke går hele veien rundt bokseren.

Skrevet
sover seff  naken.. har en del episoder som jeg trasker ut på badet om morgen med et helvete av et morra brød, og der sitter plutselig dama til bror, eller at annet vesen..

6078941[/snapback]

Hahahahaha!! Hørt om å få den ned før du står opp?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...