Gå til innhold

Tråden om DELL 2007FP/2007FPW


Anbefalte innlegg

Ta bort eventuelt skjermsparer fra skrivebord -> egenskaper. Så trykker du på ''Strøm'' i feltet for hvor du bytter skjermsparer. Så ser du egenskaper for skjermen din. Velg da at den aldri skal slå seg av. Problem løst! :)

 

Har gjort det. har prøvd både DVI og VGA kabel. Når jeg setter den til strømsparing så bli knappebelysningen gul og den reagerer da ved feks ett tasterykk.

 

MEN, når den slår seg av slår den av panelet! Dette kan skje også når jeg er inne i menyen på skjermen. Prøvde også med en annen pc, med akkurat samme resultat.... :thumbdown:

Endret av Chasin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det er både fornøyde og mindre fornøyde kjøpere av Dell 2007FPW. Allikevel gikk det en bestilling på torsdag (21. september) på en slik en. Får krysse fingrene for at jeg blir fornøyd med den. Virker som om jeg er overfølsom for flimmer for selv i 100Hz på CRT-skjermen min blir jeg sliten i lengre tid, har testet ett par skjermer også, så er ikke skjermen sin feil. Blir mindre sliten av en 15" laptopskjerm enn 19" crt.

 

Jeg ble betatt av det gode tilbudet Dell kjører på denne skjermen nå, og hadde litt penger til overs denne måneden, samtidig tenkte jeg at widescreen og lcd måtte være en fin ting. Derimot hvis jeg får samme intrykket som Snekker'n og en del andre har fått av skjermen, åker den nok tilbake her og. Krysser tærne og jeg, sånn i tilfelle.

Lenke til kommentar
Okey. Da kan du prøve å sette tilbake til fabrikk innstillinger fra skjermens egen meny. Da går du:

 

Menu -> Menu Settings -> Reset All Display Settings.

6919544[/snapback]

 

 

Prøvde også dette, med samme resultat. Den kan faktisk bli svart selv når jeg er inne i menyene. Har de henteservice på denne, eller må jeg sende den inn å vente (lenge) på en ny?

 

Veldig synd, for bilde er meget bra så lenge det står på....

Lenke til kommentar

Alle kabler er satt godt i. Jeg får den også til å gå i "dvale", da med gult lys på knappene hvis jeg setter innstillingen på pc`n til å slå av skjermen etter ett minutt. Da våkner den normalt. Setter jeg denne til 5 minutter har den slukket panelet lenge før det har gått 5 minutter. Den våkner heller ikke da normalt. Blir den svart, så må den slås av/på med knappen på skjermen. da virker den normalt i 2 min igjen, så er det samme leksa....

Lenke til kommentar

Wohooo! Gladnyhet til alle som har fått en skjerm med pixelfeil; Det går faktisk an å fjerne de ved hjelp av massering. Hadde 2 døde pixler midt på skjermen min og ble kvitt begge etter noen minutters intensiv massering. Den ene forsvant nesten med en gang, men den andre brukte jeg litt lenger tid på å vekke til live. Etter å ha sendt tilbake en skjerm på pga pixelfeil er jeg sjeleglad for endelig å ha en skjerm som fungerer som den skal! igjen...Wohooo!

Lenke til kommentar
Wohooo! Gladnyhet til alle som har fått en skjerm med pixelfeil; Det går faktisk an å fjerne de ved hjelp av massering. Hadde 2 døde pixler midt på skjermen min og ble kvitt begge etter noen minutters intensiv massering. Den ene forsvant nesten med en gang, men den andre brukte jeg litt lenger tid på å vekke til live. Etter å ha sendt tilbake en skjerm på pga pixelfeil er jeg sjeleglad for endelig å ha en skjerm som fungerer som den skal! igjen...Wohooo!

Kjempe! Jeg har også hørt om det, men å masere i flere minutter var noe nytt! Takk! Skal man masere mens skjermen er av eller på da?

Lenke til kommentar

Har hatt min 2007WFP i 5 dager nå, og har ikke noe annet enn positive ting å si om den. Null pixelfeil, lyslekkasje eller andre graverende ting. Har heller ikke greid å fremprovosere banding problemer i desktopmodus. Noen bittesmå antydninger er det i de andre modusene, men ikke nok til at jeg ser det uten å virkelig se etter. Har kjørt monitortest hver dag og har stillt inn fargepreferanser og andre innstillinger. Kjører D-Sub/VGA tilkobling. Min utgave er en A02. Kan dessverre ikke sammenligne med andre skjermer siden dette er min første LCD. Er ihvertfall en fornøyd kunde så langt.

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Fikk snakket med Dell i dag, og i morgen kommer det et bud og bytter skjermen i en ny en. Bra service, selv om det bare skulle mangle på en splitter ny skjerm til 5000kr.

 

Er det noen som vet om det følger med nye kabler med den nye, dvs 3 esker som den forrige var delt opp i? Vil unødig sende med kablene hvis jeg ikke får noen nye....

Lenke til kommentar
YEHEY! Jeg får ny skjerm av Dell, kunne velge mellom en reparert eller en fabrikkny - valgte en fabrikkny!  :D

 

Håper denne er feilfri!!

6943225[/snapback]

 

 

Godt å høre! :)

 

 

Hvordan synes du ellers bildekvaliteten er?

 

Legger du merke til det samme som Snekker`n sier litt tidligere i tråden her?

At det er en slags "ruglete" overflate på skjermen.

 

1 dag igjen av tilbudet nå.

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gå for denne Dell skjermen eller ikke :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...