Gå til innhold

TES: Kartmods i oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg pauser så kommer det opp et kart som viser de nermeste stedene slik at jeg har muligheten til å fasttravle. Men når man er i nord og skal til sør så må man reise fra et sted til et annet før man kommer frem. Dette er irriterende slitsomt og er man riktig uheldig så er man drept før man kommer fra til målet av overraskende banditter eller andre ulumskheter på de stedene man uheldigvis må tanke opp på.. Får kaffen i vrangstrupen av mindre.

Finnes det da ikke en mods som viser hele"verden" slik at det blir litt lettere å reise fra a til b....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg pauser så kommer det opp et kart som viser de nermeste stedene slik at jeg har muligheten til å fasttravle. Men når man er i nord og skal til sør så må man reise fra et sted til et annet før man kommer frem. Dette er irriterende slitsomt og er man riktig uheldig så er man drept før man kommer fra til målet av overraskende banditter eller andre ulumskheter på de stedene man uheldigvis må tanke opp på.. Får kaffen i vrangstrupen av mindre.

Finnes det da ikke en mods som viser hele"verden" slik at det blir litt lettere å reise fra a til b....

6077296[/snapback]

du kan se hele kartet.. du må bare 'dra' litt i det

Skrevet

For å at alle stedene skal vises skriver du Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

togglemapmarkers 1 (0 for å fjerne, men da vises ingen av dem du har oppdaget tidligere)
Skrevet
For å at alle stedene skal vises skriver du Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

togglemapmarkers 1 (0 for å fjerne, men da vises ingen av dem du har oppdaget tidligere)

6077592[/snapback]

jeg skrev det, men ingen ting skjedde

Skrevet

6077592[/snapback]

jeg skrev det, men ingen ting skjedde

6078194[/snapback]

Du skrev det i konsollen right??

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt spillet og det er en ting jeg sliter med; Jeg får ikke opp kartet!! Kan noen si meg hvordan man får opp kartet på Oblivion til PC?

Skrevet
Jeg har nettopp kjøpt spillet og det er en ting jeg sliter med; Jeg får ikke opp kartet!! Kan noen si meg hvordan man får opp kartet på Oblivion til PC?

6215426[/snapback]

Trykk på f4 :)

Skrevet

6215426[/snapback]

Det holder å poste dette ett sted. Flere en det blir bare rot, og er bare til irritasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...