Aroaro Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Når jeg pauser så kommer det opp et kart som viser de nermeste stedene slik at jeg har muligheten til å fasttravle. Men når man er i nord og skal til sør så må man reise fra et sted til et annet før man kommer frem. Dette er irriterende slitsomt og er man riktig uheldig så er man drept før man kommer fra til målet av overraskende banditter eller andre ulumskheter på de stedene man uheldigvis må tanke opp på.. Får kaffen i vrangstrupen av mindre. Finnes det da ikke en mods som viser hele"verden" slik at det blir litt lettere å reise fra a til b....
RRhoads Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Når jeg pauser så kommer det opp et kart som viser de nermeste stedene slik at jeg har muligheten til å fasttravle. Men når man er i nord og skal til sør så må man reise fra et sted til et annet før man kommer frem. Dette er irriterende slitsomt og er man riktig uheldig så er man drept før man kommer fra til målet av overraskende banditter eller andre ulumskheter på de stedene man uheldigvis må tanke opp på.. Får kaffen i vrangstrupen av mindre. Finnes det da ikke en mods som viser hele"verden" slik at det blir litt lettere å reise fra a til b.... 6077296[/snapback] du kan se hele kartet.. du må bare 'dra' litt i det
archongamer Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Ja det finnes flere.. Søk litt her og finn den du liker best selv. De fleste endrer litt på menysidene også..
Veritas_ Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 For å at alle stedene skal vises skriver du Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): togglemapmarkers 1 (0 for å fjerne, men da vises ingen av dem du har oppdaget tidligere)
Aroaro Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 For å at alle stedene skal vises skriver du Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): togglemapmarkers 1 (0 for å fjerne, men da vises ingen av dem du har oppdaget tidligere) 6077592[/snapback] jeg skrev det, men ingen ting skjedde
d'espresso Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 For å at alle stedene skal vises skriver du Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): togglemapmarkers 1 (0 for å fjerne, men da vises ingen av dem du har oppdaget tidligere) 6077592[/snapback] jeg skrev det, men ingen ting skjedde 6078194[/snapback] Du skrev det i konsollen right??
MiSP Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Som nevnt, hold inne venstre museknapp på kartet og dra det i den retningen du vil. Hele kartet er der.
torttib Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har nettopp kjøpt spillet og det er en ting jeg sliter med; Jeg får ikke opp kartet!! Kan noen si meg hvordan man får opp kartet på Oblivion til PC?
-Tord Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har nettopp kjøpt spillet og det er en ting jeg sliter med; Jeg får ikke opp kartet!! Kan noen si meg hvordan man får opp kartet på Oblivion til PC? 6215426[/snapback] Trykk på f4
MiSP Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har nettopp kjøpt spillet og det er en ting jeg sliter med; Jeg får ikke opp kartet!! Kan noen si meg hvordan man får opp kartet på Oblivion til PC? 6215426[/snapback] Det holder å poste dette ett sted. Flere en det blir bare rot, og er bare til irritasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå