Gå til innhold

Drikker du kald kaffe?


Anbefalte innlegg

Påtide at noen tar et oppgjør med seg selv og kaffekoppen. Jeg er en av de som til stadighet surfer på nettet med kaffekoppen ved siden av meg.

Først er kaffekoppen og innholdet temmelig varmt, og jeg har god tid på meg for å drikke. Neste er at kaffen er litt lunken, og joda, det funker det også.

Så er ikke kaffen lunken engang, men litt kaldt, og det legger jeg som regel ikke merke til før jeg har tatt en slurk.

 

Hvor hører du hjemme?

 

1. Du spytter ut kaffen tilbake i kaffekoppen ?? :whistle:

2. Du drikker den selvfølgelig, er tungvindt å hente ny ! :mad:

3. Du har kaffen i munnen såpass lenge at du rekker bort til vasken for å spytte.. :blush:

4. Du tar en slurk og innser at du må ha påfyll, uten å helle ut restene av forrige forsyning

5. En lei tendens til å bruke den kalde kaffekoppen til å spytte snus i... :hmm:

6. Drikker ikke kaffe. Verken kald eller varm.

 

 

Jeg kan godt starte!

 

2, selvfølgelig drikker jeg den. Er du egentlig klar over hvor slitsomt det er å lage kaffe?

 

:thumbup:

 

[Edit] Har du flere punkter, så kom med forslag :D

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må legge til tidenes link jeg fikk på irc kanalen #hardware.no

 

http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/7433/

 

Dette er vel noe som burde vurderes!  :dribble:

6061332[/snapback]

 

*host* .... jeg HAR en sånn som jeg kjøpte på en dansk nettside for et par år tilbake.

 

Det burde vel i seg selv være svar godt nok til denne tråden? :blush:

Kaffe er kaffe. Best varm sefflig, men rekker jeg meg etter koppen, tar en good gløyp og finner ut at den er kald, så drikkes den like fullt og helt opp.

 

Fant en sånn "Du vet du drikker for mye kaffe når..." på nettet her for ei beite sida. Blei nesten skremt over hvor mye jeg faktisk kjente meg igjen i.

Lenke til kommentar

Går igrunnen greit å drikke kald kaffe, men den smaker ikke like godt, og om den i tillegg er veldig sterk så har den samlet noe gugg på bunnen av koppen som smaker pyton. Men om jeg skal ha påfyll og har gammel kaffe så heller jeg ut den først.

 

Men sånn sett, det er aldri noe problem da kaffen forsvinner utrolig først når jeg har en kopp, det blir nok alt for mange om dagen...

 

-Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...