Betenkt Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har et problem med Mozilla Firefox! Av og til kommer det opp at jeg skal velge bruker. Første gang det kom opp funka ikke den egentlige brukeren. Det sto at den var brukt av et annet program. Jeg var selvfølgelig dum nok til å lage en ny bruker. Je brukte den vel og lenge men så kom dxet opp igjen, og måtte bytte, og sånn fortsatte det. Hver gang er jeg dum nok til å ikke restarte pc! Jeg finner ikke noen system mappe til FF med brukere og heller ikke i FF! Noen som kan hjelpe meg?
RattleBattle Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 ctrl + shift + esc. Kill alle instanser av firefox. start - kjør. SKriv: firefox.exe -p Velg riktig profil. Grunnen til at profilen din blir låst er at firefox ikke har blitt avsluttet ordentlig, den kjører i bakgrunnen. Punkt 1 er løsning for å avslutte firefox ordentlig.
Betenkt Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 ctrl + shift + esc. Kill alle instanser av firefox.start - kjør. SKriv: firefox.exe -p Velg riktig profil. Grunnen til at profilen din blir låst er at firefox ikke har blitt avsluttet ordentlig, den kjører i bakgrunnen. Punkt 1 er løsning for å avslutte firefox ordentlig. 6058548[/snapback] Hvordan avslutter jeg ordentelig da? Er det ikke å bare å klikke lukk eller på jeg klikke fil->avslutt?
mandela Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) av og til skjer det noe humbug slik at du tror firefox er lukket, men den kjører en prosess uten at det synes bortsett fra i task manageren. brukerprofiler finner du forøvrig her (winxp): C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles Endret 7. mai 2006 av modellmakt
Betenkt Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Fikk det til! Avslutta alle firefox.exe proseser og da var ikke FF profilen i bruk lenger Takke for hjelpen, nok en gang har diskusjon.no's medlemmer vært en enorm hjelp for meg gjennom denne vansklige tiden og ....bla.....bla..bla.... Heh! Takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå