Gå til innhold

Dyppe McDonalds chips i milkshake?


Anbefalte innlegg

Oh.. my.. god.. Somebody call the carepoliz! Når jeg bodde i usa var det ingen som gjorde dette - de fleste brukte enten mayo eller ketsjup. Men når jeg kommer hjem hit så ser jeg folk dypper i milkshake.

 

Og der jeg bodde sa folk "fries" så vel som "chips". Flisespikkeri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal prøve det en gang. Åssen milkshake bruker man da?

 

Jeg har brukt jordbær milkshake... men det er rett og slett fordi jeg liker den best. liker du vanilje milkshake er det godt mulig du vil like dette best.

 

det er også er genialt å dyppe pommes frittes'en i vaniljeis (Mc Flurry). Er ikke så verst det heller for å si det slik...

 

 

 

:love:

Lenke til kommentar
Som dere sikkert har hørt er det nye store i USA for tiden å dyppe chipsa i milkshaken på mcdonalds.

6058175[/snapback]

Flyttet akkurat tilbake fra USA, og har aldri sett eller hørt noe om det. Hvor skulle vi ha hørt om dette fra?

 

Forøvrig har vel internett gjort at eventuelle slike trender ikke er betinget av geografi lenger...

Lenke til kommentar
Henger du ikke med....du får også majones til "fries'en" her i norge da, ble jo introdusert mens jeg jobba på McD tilbake i 1994....

 

Man tar en pakke majones og blander i to pakket ketchup og en pose med pepper...så dyper man fries'en....Digg

 

Frankie

6060246[/snapback]

Den oppskriften minner om Thousand Island-oppskriften? Noen som bruker det på chips her også...

6060250[/snapback]

 

 

Faktisk mye bedre enn thousand island spør du meg...TI passer hamburder, mens denne majones-blandingen passer kjempe til fries...

 

Frankie

Lenke til kommentar

Jeg har personlig dyppet et par pommes frittes hver gang jeg er på Mickey D's i milkshaken min de gangene jeg kjøper begge når jeg er det. (sjokolade smak by the way) Syntes det er ganske godt :) Har også dyppet den i Mcflurryen et par ganger, men falt ikke helt i smak hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...