Gå til innhold

Den Store 'Hvordan bli brun?' tråden!


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En i klassen var i Mexico en uke, når han kom hjem, kalte vi ham mulattten. Han flasset av huden på kinnene og nesen, ikke pent å se på akkurat.

Skal nevnes at han er av de mindre smarte i klassen, og jeg vedder på at han ikke brukte solkrem.

Lenke til kommentar
Da læreren (trønder) min hadde vært en uke i syden, var hun blant de bruneste i klassen. Det var skummelt. Så en uke i syden gjør godt. ;)

6236153[/snapback]

 

 

Dette har gjerne mer med gener å gjøre, enn det har med noe annet som for eksempel sydentur å gjøre. Jeg var i synden for en stund siden, og det var ikke få som allerede spørte på flyplassen når jeg kom ned om hvor mange uker jeg hadde vært der, dette var fordi jeg vistnok så så brun ut ifølge dem. Og dette var som jeg sa, når jeg kom ned til flyplassen.

 

Men jeg kjenner også folk som ikke gjør annet enn å konstant sole seg, men likevel ser ut som noen rosa griser.

 

Så for å repetere; dette har mer med gener, enn noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Sant, det med gener. Jeg blir aldri brun, samme hvor mye jeg soler meg. Blir litt mørkere i huden, men er så bleik fra før at det ikke kan kalles beige engang. :p

Lenke til kommentar
Hva er feilen hvis man blir rød i stedet for brun?`

6235778[/snapback]

 

Det kan være mye.

 

Dårlige gener, du sovnet i solen, du bruker rødkrem istedenfor brunkrem, -bare for å ta noen eksempler.

6235884[/snapback]

Har sovnet på trampolina i solen en gang :p Ble mer rød enn brun da ja..

Jeg blir faktisk brun og. I syden får jeg sånn skille der jeg har shortsen :p men det varer ikke så lenge da x]

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...