Schnickaschnicka Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hvilke armortyper har man.  Heavy armor altså.  Jeg er på ebony armor nå.  Hva er etter det, og etter det igjen?
Stonescream Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Daedric armor er det som er "på topp" når det gjelder Heavy armor.
Ascubal Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Synes det godt kunne vært bedre armor etter det igjen også.. Mne bare sånn som du måtte gjøre quest for, eller finne sjøl langt ute i ødemarka.. Som Lordsmail og Dragonbone Cuirass i Morrowind
mr. Bjerre Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Helt enig! og dessuten savner jeg faktisk medium armor.
Schnickaschnicka Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 imperial dragon armor er dårlig, liker ikke den. Men hvor kan jeg finne lordsmail og dragonbone armor?
d'espresso Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 imperial dragon armor er dårlig, liker ikke den. Men hvor kan jeg finne lordsmail og dragonbone armor? 6053355[/snapback] Det er Morrowind de snakker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå