Gå til innhold

Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?


Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?  

167 stemmer

  1. 1. Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?

    • Ja takk
      145
    • Nei takk
      22


Anbefalte innlegg

Lurte på om det hadde vært mulig å skilt kategorien "strømforsyninger og elektronikk"?

Jeg går bachelor elektronikk og til tider søker eg hjelp her på forumet, men hver gang må eg jo se gjennom 100-vis av "vil denne PSU'en være god nok" etc..

Derfor synes eg det hadde vært fint om en kunne fått en egen elektronikk kategori!

Vær så snill!

Noen andre som har noen formeninger om dette?

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville hatt en egen "elektronikk" kategori som tar for seg alt fra mikrokontroller, programmering innenfor elektronikk, FPGA kretser, lodding, til spørsmål eller tips til etsing av kort...

 

Med andre for så vil eg ha vekk PSU under elektronikk, siden det overfyller "elektronikk og strømforsyning" kategorien!

Lenke til kommentar

Bravo Ueland! Dette er vel så å si den første undersøkelsen som har vært i "Tilbakemeldinger om forumet" noensinne. Positivt at dere lar oss stemme, nå får vi bare se om det blir nok stemmer! Kan kanskje være verdt å sette opp en midlertidig stengt sticky i kategorien det er snakk om for å henvise til denne tråden?

Lenke til kommentar
Bravo Ueland! Dette er vel så å si den første undersøkelsen som har vært i "Tilbakemeldinger om forumet" noensinne. Positivt at dere lar oss stemme, nå får vi bare se om det blir nok stemmer! Kan kanskje være verdt å sette opp en midlertidig stengt sticky i kategorien det er snakk om for å henvise til denne tråden?

6052833[/snapback]

Den første er det nok ikke, men det er ei stund siden jau =)

Lenke til kommentar

Hvor mange stemmer skal det være i pollen før det er godt nok grunnlag skal dere ha og med hvor mye overvekt må "Ja takk" vinne med?

 

En ting; De som har stemt Nei takk, hva er deres argumenter? Har ikke sett noen arguementer for hvorfor de ikke bør skilles, men likevel er det noen som stemmer det.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Ser at "Strømforsyninger og elektronikk" også oversvømmes av generell elektro og elektrotekniske spørsmål som absolutt ikke burde være i den kategorien.

 

Det burde skilles på følgende:

  • Elektronikk generelt, dvs. elektronikk slik Furyfax etterlyser.
  • Elektronikk til PC, dvs. display, voltmods, bytte av lysdioder, katoder, etc.
  • Strømforsyning: PCU, UPS, etc.
  • Elektro/Elektroteknikk, slikt som bl.a har med husinstallasjon å gjøre.
Dette er iallefall min mening.
Lenke til kommentar

Jeg synes at vi allerede nå begynner å se at et klart flertall ønsker å skille disse kategoriene. Hvis dere skal få flere stemmer å støtte dere på burde dere annonsere denne pollen i kategorien det gjelder, da jeg tviler på at så mange av de er innom denne kategorien... Og det er tross alt deres fremtid det blir stemt om her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...