Gå til innhold

Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?


Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?  

167 stemmer

  1. 1. Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?

    • Ja takk
      145
    • Nei takk
      22


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
19 stk har stemt nei på pollen, jeg skulle gjerne likt å sett argumentene deres. Dere har ikke kommet med et eneste innlegg om hvorfor dere er imot. Fint om man får høre noen argumenter som tilsier at man skal ha det som idag.

6506239[/snapback]

 

er jo ikke noe vits i det uannsett, når det er flertall på ja-siden.

sikkert bare noen som har kødda eller noe.

sånn som det er i dag, er det bare kaaaaaooooos!

Lenke til kommentar
er jo ikke noe vits i det uannsett, når det er flertall på ja-siden.

sikkert bare noen som har kødda eller noe.

sånn som det er i dag, er det bare kaaaaaooooos!

6508320[/snapback]

Selv om det er flertall for å skille kategorien kan det være interessant å høre argumentene til de som mener at det ikke er en god idé.

Lenke til kommentar
Please gi oss en update snart!

6531391[/snapback]

 

Enig!! :thumbup:

 

 

 

 

begynnner å bli mektig lei av å filtrere bort alle de uinteressante (les: "Er denne PSUen stor nok??!!?") emnene...

6531391[/snapback]

 

er jo nye poster hver dag, tror nesten ingen søker etter lignende emner, som lurer på om "psu'en er stor nok" "hvilken av disse skal jeg velge" hvorfor er pc'en min utstabil" osv....?

(beklager hvis jeg virker frekk el. lignende, men det er jo fakta...?

Endret av just-_-me
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå synes jeg at vi her har vært veldig tålmodige, det er nå i overkant av 3 mnd'er siden jeg starta tråden og vi har enda ikke fått noe konkret svar fra noen administrator.

Det eneste vi har fått er at "dette har blitt bumpet internt nå", og det er rett og slett for dårlig og uproffesjonelt at det skal gå 3mnd før en får ett svar.

Flertallet av stemmene vil skille disse kategoriene og vi har til nå hatt ca 150 svar.

Jeg krever et svar fra en av dere adminstratorer om hva som skjer internt, og eventuelt hvorfor dere ikke vil skille disse kategoriene.

 

Mvh en meget irritert furyfax

Lenke til kommentar

Ja, kjære administratorstyre. Kanskje jeg kan minne dere om innholdet og enkelte lovnader om skjerpings i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561830&hl=

 

Dere har hatt ferie, men en eller annen admin må da virkerlig ha vært tilgjengelig, de siste 2 månedene hvor dette emnet stort sett bare har blitt bumpet opp på forskjellige tidspunkt...?

 

Im just wondering.

Lenke til kommentar

Det kan også i den sammenheng nevnes at:

 

1: Jeg har sendt PM til administrator om dette, og fått null respons.

2: Det har blitt opprettet flere nye kategorier og underkategorier i tidsperioden dette emnet har vært oppe så ikke alle har ferie.

3: Ingen, verken moderatorer eller administratorer har uttalt seg noe om saken, hvilke muligheter som finnes og hva de synes vil være en god løsning.

 

:(

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Om admins ikke hadde brydd seg hadde tråden blitt stengt og Ueland ville i hvert fall ikke lagt til en poll om emnet. Det foregår mye, sikkert også endel knyttet til HW-Lan. Et svar vil komme, dette er strengt talt ikke noe å gå bananas for :)

 

*dele ut smør som kan benyttes på tålmodigheten*

 

Skal purre på en admin om at de kan komme med en uttalelse. Men det at intet er sagt betyr to ting;

 

Enten så vurderer de det fortsatt, eller så har de skjøvet saken foran seg for å ta en avgjørelse senere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...