Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har tenkt seg til Vamoen Motorsportsenter i år?

 

Foreløpig satser vi på kjøring i påsken.. De kjørte med traktormontert snøfreser og freste et 4 meter bredt spor på banen på mandag. Når det har smeltet ned til asfalten i sporet skal en bonde kjøre med skjær og brøyte kantene ned i det åpne sporet så det og skal smelte :D

Vi satser på masse sol ^^

Lenke til kommentar

Hvor hørte du det?

Han daglige lederen har iallefall sluttet fordi han måtte i militæret.. Nei jeg jobber der ikke.. Går som lærling så hakke tid til sånt ;)

Mulig resten også har røket i og med det er han som nå er i militæret som har rekruttert de..

 

Edit: SPør igjen om noen har tenkt seg å besøke oss?

Håper som sagt på kjøring i påska ;)

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Blir nok lite eller ingen kjøring på meg til sommeren. Hadde lyst til å kjøre på den nye bana på Vamoen, men tror ikke tiden strekker til dessverre. :/

 

Forresten..

 

Selger en Tony Kart EVX 2007 modell med 1 eller 2 stk. yamaha-motor. Konkurransedyktig gokart, som tok NM-sølv i Yamaha-klassen i NM på Elverum i 2008. PM hvis du er interessert eller vet om noen som er. :)

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Diskusjonen i denne tråden startet jo for folk med racing kart mener jeg å huske :p

 

Evje er som kjent bygd på en myr, og det merkes.. I fjor eller i forfjor sank det ned ett hull som man fikk plass til en hel kart i. Det er tettet nå, men standarden på asfalten er ca samme som på samltige riksveier her i landet..

 

vamoen er forhåpentligvis fortsatt flat som en barnerumpe når snøen er borte, og hvis ikke så får entrepenøren litt å gjøre, for det står i kontrakten at vi ikke skal ha noe telehiv. :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal si meg enig om asfalten på Evje, hadde ikke akkurat skada med ny asfalt for å si det sånn. Dessverre er det ikke jeg som bestemmer noe der. Hadde det vært opp til meg hadde det blitt ny asfalt og en god dose vedlikehold rundt banen :p

Lenge holdt du på med å kjøre på Evje forresten?

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Blir nok aldri noe autobahn standard på Evje kjenner jeg sjefen rett. Men så lenge jeg tjener penger så er det egentlig samma for meg :p

Der skal jeg ikke motsi deg.

Makan til gnien kar.. Og fyttihel* hvor sur han kan bli xD

 

Husker en gang det var en i leiekart som gjorde noe galt, så skremte han vannet av stakkaren xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...