Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en arbeidsulykke på jobb for noen uker siden, fikk en kranstol i ryggen så fikk klemt venstre skulderblad og musklene under det, så skulle jeg løfte noe på fredag som veide litt mer enn det skulle fordi noe annet hang fast som jeg ikke visste om, så smalt det ganske godt i ryggen kan du si...

 

Var utrolig kjipt å måtte bryte, for jeg var i gang med å få rundetidene ned :p

Var første gang jeg kjørte på varna :p

Lenke til kommentar

Jeg satser på det ja.. Eneste er at vi må få nok folk til et arrangement med klubbens hovedsponsor samme helga, hvis ikke må jeg dessverre stå der.

Men vi kjører på for å få nok folk.

 

Nok en bane jeg aldri har kjørt på, men det er vel noe av sjarmen høhø..

 

Så håper jeg bare ryggen blir god igjen :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Min far er en av grunnene til at det er bane der ;-)

 

Vil du kjøre utleie eller racing kart der? Den er litt glatt for tiden pga mye fint støv i asfalten etter arbeid med jord og sandfeller. Men det kommer seg. Blir godt kjørt av ett par pass med hardkjøring.

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Aha.

Planen var å kjøre Dino først og deretter Rotax (som man må, og kan, right?). Vi er en gjeng som snart stikker oppover fra Grimstad.

Har til nå bare kjørt gokart på Evje, og disse er vel på linje med deres Dino-karter angående hestekrefter osv?

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Nei, de på vamoen er ikke under tivoliloven som sier at leiekarter kun kan gå 55 km/t. Disse er under NBF sitt reglement som lar leiekartene gå i 70 km/t. Så da slipper du å ligge på sperra hele sletta.

 

Ja du må vise at du kan beherske deg i en Dino før du slipper ut i en rotax, og de følger med. Kan du ikke kjøre rotaxen på en trygg måte blir du vinket av banen, og no refunds.

Enjoy! Si ifra når dere skal dit, så kanskje jeg er der

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...