Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal man henge med i toppen i "billigklassen" Yamaha, er det store utgifter der også. Blant annet nye dekk og kontigenter på hvert eneste løp. Prisen for å kjøre NM i år var også helt utrolig, med 2 sett nye dekk og ekstra bensintank. I tillegg kommer det utgifter på tusenvis av kroner utenom dette. Helt vanvittig, og de som sitter i toppen er i ferd med å ødelegge sporten i Norge. Jeg ble ihvertfall nødt til å gi meg etter flere år med løpskjøring.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen her som kan hjelpe meg med å få tak i pakninger til stempelene i calippern?

Har prøvd abc-karting og de folka har tydelig vis gått og hengt seg for der er det ikke snakk om å få svar. gravdahl vil ha hele historikken til karten min og sender meg til byggfirma som tyder til at de alpha impotør. :realmad: Norswed gjør det man spør om, men de hadde ikke den størrelsen?

 

Noen som kan hjelpe?

Endret av Deppss
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Har en eldre gokart, som jeg er rimelig sikker på faller inn i Cadetti-klassen. Pappa har rett og slett ikke hatt tid til å kjøre, så har dermed ikke fått kjørt på ca. 8 år (:()

Men nå til sommeren har fattern endelig funnet seg tid.

 

Motoren på karten tror jeg enkelt heter Raket 60. (Skal ikke si meg helt sikker).

Er det noen plombering på denne, så jeg kan få av turtallssperre, og øke toppfarten. Og er det lovlig?

Er nå 17 år forresten.

 

Utrolig synd at jeg har fått kjørt såpass lite. Karten har blitt brukt kanskje 7-8 ganger..

Må nok dog bruke en del tid på å modifisere generelt. Setet må nok garantert byttes ut, og pedalene må nok stilles om. Ny kjøredress og hansker trenger jeg vel også.

 

Godt mulig jeg prøver å selge karten så jeg kan kjøpe en i større klasse, men.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Er nok litt vel gammel for klassen, ja :p

Antar jeg klarer å få litt for den, så blir vel til at jeg selger den.

Fyller jo snart 18 også, så mulig jeg venter til jeg får lappen på personbil.

 

Godt mulig jeg tar meg en tur da. Går jo bedre en mopeden min!

 

Men tilbake til spørsmålet;

Finnes det en plombering på denne motoren?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Drar opp denne igjen, da jeg skal selge gokart'en for å skaffe litt penger mot bil og lappen. Noen som har peiling på hva jeg kan få for en strøken og svært lite kjørt Cadettii-kart med Raket 60 motor? Karten er fra år 2004 antar jeg.

 

Også lurer jeg på hvor kan jeg gå frem for å selge karten. Har jo såklart finn.no, men er det noen her som kjenner til noen nettsider og forum hvor det er prat om karting osv? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...