Gå til innhold

Hvor mange Push- up tar du?


Hvor mange push-ups tar du?  

948 stemmer

  1. 1. Hvor mange push-ups tar du?

    • Gutt og klarer ingen
      18
    • Jente og klarer ingen
      3
    • Gutt og klarer 1-10
      62
    • Jente og klarer 1-10
      2
    • Gutt og klarer 11-20
      139
    • Jente og klarer 11-20
      8
    • Gutt og klarer 21-30
      221
    • Jente og klarer 21-30
      5
    • Gutt og klarer 31-40
      182
    • Jente og klarer 31-40
      1
    • Gutt og klarer 41-50
      112
    • Jente og klarer 41-50
      2
    • Gutt og klarer over 50
      190
    • Jente og klarer over 50
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
25

 

22år, 105kg, 1,85cm

6634015[/snapback]

dæggern d e bra ass ;) må store biceps :p

6638805[/snapback]

 

Takk :) Ikke så voldsomt da. Armhevinger er vel ikke biceps btw. Har litt for mye fett, men er bredbygd og det er godt spredt. Mellom 17 og 21 trente jeg altfor lite. Om dagen trener jeg masse, men mest kardio for og forbrenne fett.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-105476

Forrige gang jeg prøvde max antall pushups var i vår, da hadde jeg ikke trent styrke på ca. 3/4 år. Da tok jeg 34 eller noe.

 

Har i tillegg utrolig mye å si hvordan du tar pushups. Broren min f.eks mener han klarer over 50, har sett han ta pushups og man kan vel heller kalle det halve pushups ...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg tviler ikke på at en god del på dette forumet tar over 50 armhevinger og vel så det, men jeg tipper mange av de 88 stemmene bare lyger, jeg klarer ikke 50, men har rekord på 46 og det er drit tungt å ta [50,->] SKIKKELIGE armhevinger (og det er mange som gjør feil også)

Militær push-ups blir sett på som skikkelige, men det finnes flere definisjoner og hvis man går helt ned og helt opp, så er man ikke langt i fra å gjøre skikkelig vertfall...

 

Det er jo mer som klarer over 50 her enn de som karer opptil 50 her... :no::no:

Dette kan jo være tilfeldig, men skulle likt å sett noen av de 88 stemmene tatt over 50 :cool: haha, bæsja på leggen :!:

 

Viktig å være erlig folkens, jeg kjenner folk fra olympia toppen, ski, handball, fotball, jeg går på idretts linje med folk som trener hver dag... de tar over 50, men sorry folkens jeg tar nok trolig feil ærlige forum folk :sick::sick::sick:

Lenke til kommentar
jeg tviler ikke på at en god del på dette forumet tar over 50 armhevinger og vel så det, men jeg tipper mange av de 88 stemmene bare lyger, jeg klarer ikke 50, men har rekord på 46 og det er drit tungt å ta [50,->] SKIKKELIGE armhevinger (og det er mange som gjør feil også)

Militær push-ups blir sett på som skikkelige, men det finnes flere definisjoner og hvis man går helt ned og helt opp, så er man ikke langt i fra å gjøre skikkelig vertfall...

 

Det er jo mer som klarer over 50 her enn de som karer opptil 50 her...  :no:  :no:

Dette kan jo være tilfeldig, men skulle likt å sett noen av de 88 stemmene tatt over 50 :cool:  haha, bæsja på leggen :!:

 

Viktig å være erlig folkens, jeg kjenner folk fra olympia toppen, ski, handball, fotball, jeg går på idretts linje med folk som trener hver dag... de  tar over 50, men sorry folkens jeg tar nok trolig feil ærlige forum folk  :sick:  :sick:  :sick:

7093724[/snapback]

De som trener og tar pushups kan ta over 50 som regel. Jeg tar over 320 pushups i løpet av en uke og klarer 65.

 

Tror ikke folk som sier de tar over 50 juger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...