Gå til innhold

Wow i Widescreen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg spiller wow i widescreen med min bærbare pc. Dvs når jeg ikke er hjemme hehe. Men for at det skal bli digg må nok skjermen være stor. Min er 15.4" og jeg syntes faktisk at jeg ser altfor lite i vertikal retning. Jeg ser mer av sidene, men jeg må hele tiden svinge opp og ned i forhold til min 19" 4:3 skjerm hjemme. Jeg har også tenkt på widescreen ved neste pc-update, men jeg kan ikke tenke meg å ha noen skjerm som er lavere i vertikal høyde enn min 19" vanlige skjerm. Jeg regner med at jeg da må opp i 23-24" widescreen som minstemål til at jeg skal syntes widescreen er bedre enn vanlig. Men dette har å gjøre med at i wow så er det utrolig greit med en grei "høyde" på spillet. I andre spill som FPS (alla BF) så betyr nok sidesynet mer enn høyden og her vil widescreen nok få mer å si.

Lenke til kommentar

Slett ikke dårlig :)

Likte både skjermen og UI du bruker, ser skikkelig stilfult ut.

Kan ligne litt på mitt men du har action buttons plassert anerledes.

 

Må nok oppgraddere til wide screen neste gang. :thumbup:

 

Men, hvordan er høyden på bilde på den i forhold til en 19` ctr ?

Bør man kanskje gå opp til 24` for ikke å merke for stor forskjell?

Lenke til kommentar

Problemet er som sagt av vanlige widescreenskjermer er for liten. Selv vil jeg ikke ha WS før skjermkortene klarer å kjøre på tilnærmet full pupp på en 24" WS. Og der er ikke dagens skjermkort enda...utenom å bruke flere titalls tusen på spesialløsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...