Gå til innhold

Trengte hjelp til LCD? Kjøpt Samsung LE32R72B


Anbefalte innlegg

Det er vel i bunn det samme som elkjøp. Koster denne TV'en 12000 eller mindre om 2 uker er det min nye TV. Knallbra bilder på utstillingsmodellen på Expert i Oslo sentrum.

6049543[/snapback]

 

Her gjelder det å følge med. 4 priser på like mange dager. Tror nok du har en mulighet til å få det under 12.000,-

 

 

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Krev å få den til den laveste prisen som står på siden no, Shonah..

6055448[/snapback]

 

Jeg var så heldig å bestille når de hadde den til 9.995,-

Jeg har fått ordre bekrreftelse, og jeg skal betale 10.203,- (oppkrav)

Så jeg betaler ikke en krone mer. Men kjennere sier at 11.995,- og er en god pris, selvom man sikkert kan vente på en nedgang igjen...but then again...sånn er det jo alltid...

 

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar
Har du ikke fått den enda? Er det ikke 4dager elns siden du bestilte nå da? Hvor lang er leveringstiden ifølge Lefdal?

6055880[/snapback]

 

 

"Leveringstiden avhenger av hvilket type produkt du har bestilt og hvor du bor, men ligger normalt mellom 2 og 5 dager. For levering hjem får du presentert mulige leveringstidspunkter, og velger selv hvilket tidspunkt du ønsker" Sitat Lefdal

 

Men som jeg ymtet frampå om tidligere her....en aldri så liten mistankeom at de måtte få dem inn igjen på lager før de kunne sende ut. De hadde iallefall ikke inne på noen av butikkene (man kan sjekke på websiden) samme dag. Grunnen til det kan jo selvfølgelig være at mange bestillte når prisen var så lav.

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar
Å, syns du skrev du fikk den for 13 995 eg! Eg og vil ha for 9 995 ;)

6056850[/snapback]

 

Det skøjnner jeg godt :) Ha litt is i magen, kommer sikkert nye tilbud.

 

Nå solgte jeg min 28" Panasonic og da haster det litt mer å få den.

 

 

 

:thumbup: shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar
Jeg bestillte også når den kostet 9995kr :)

 

Gleder meg til å bytte ut min gammle Philips 29" med rødskjær  :yes:

6063320[/snapback]

 

 

Join the club...hehe....nei da håper alle får det tilbudet.

 

Har du fått den eller hørt noe mer....sliter litt her nå uten tv?

 

 

:thumbup: Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar

Dette ser lovende ut...lever opp til forventningene til de grader. Jeg skulle gjerne hatt digitalt antennesignal. Ikke misforstå, men tror nok kvaliteten stiger et par hakk da. DVD og X-Box bildene er strålende.

 

Kommer tilbake med en liten "test" og bilder. Må bare få la det sige inn litt.

 

 

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar
Denne skjermen, Samsung LE32R72B tror jeg er absolutt beste kjøpet i dag!

 

 

Må takke Msport for at du tipset meg om denne skjermen.

Fikk den i går og vil tro at det var til knallpris, da det totalt kom seg på 10100 kr.

 

Det første som slo meg når jeg henta den på posten var at eska var veldig liten.

Har erfaring med min 30" philips lcd hvor eska var stor som ei bil :D

Tven er også veldig lett, utstrakt bruk av plastikk med andre ord.

Lett å montere foten, og alle kontakter er lett tilgjengelig.

Da skjermen har høytallerene under virker ikke TVen ruvende i stua.

Min gamle philips har sidemonterte høytallere og virker betydlig større, mens skjermen på 30" har en diagonal på ca 62 cm er Samsungens 32" litt over 71 cm.

 

Var veldig spent på bildet da jeg deler et kabel signal på 3 tver.

Det viste seg å ikke være noe problem, ved oppstart viste Samsungen et klart og skarpt bilde. Det store kontrastomfanget er nærmest følbart, og sort er sort.

Samtidig har den et viewangel der man bokstavlig talt kan se bildet direkt fra siden av TVen.

 

Må også nevne plugg and play ved oppstart som virkelig gjør oppstarten til en drøm.

(fant 4 kanaler jeg ikke visste at jeg hadde :dontgetit: )

 

Fjernkontrollen er også meget bra med alle funksjoner lett tilgjengelig, den har bla. en pc-knapp som svitsjer direkte over til pc bilde.

( er det blindeskrift på fjernkontrollen :!: )

PIP fungerer også meget bra (tuner/ekstern kilde), og man kan også justere hvor stort PIP man vil ha, og hvor på skjermen.

 

Det gjennstår mye testing ennå, har bare testet med tuner og DVD, og sleit som en gal i hele går kveld for å få bilde via HDMI, noe som skyldtes at DVD-spilleren var innstilt på feil ut-bilde.

 

Men så langt kan jeg si at bilde imponerer stort hele veien og på alle kilder, likeledes design og tilgjenngelighet via fjernkontrollen.

Det eneste jeg ikke er fornøyd med er lyden. Virker pusslete og ved litt høyt volum opplevde jeg også resonans :(

Lenke til kommentar
Denne skjermen, Samsung LE32R72B tror jeg er absolutt beste kjøpet i dag!

 

 

Må takke Msport for at du tipset meg om denne skjermen.

Fikk den i går og vil tro at det var til knallpris, da det totalt kom seg på 10100 kr.

 

............

 

Det eneste jeg ikke er fornøyd med er lyden. Virker pusslete og ved litt høyt volum opplevde jeg også resonans :(

6080474[/snapback]

 

Så hyggelig at jeg kunne være til nytte en gang også :w00t: Hadde kjøpt skjermen selv, hadde jeg hatt noe sted å ha den. For stor for soverommet, for liten for stua når jeg først skal bytte (og det sier til og med samboeren, slå den :p ) Dette var et godt kjøp du ikke vil angre på!

 

Når det gjelder høytalerne, er det i følge andre forum noe av det som er spart på i forhold til M61. Heldigvis finnes det et utrolig utvalg i ekstern utstyr på den fronten. Har akkuratt kjøpt meg Dali Concept 8, 2 og center med Denon AVR2807.... Men må vel bli en sub etter hvert også for mer trykk i bunn.

 

Edit: hadde håpet den skulle komme inn til en like gunstig pris i 40", men kundeservice visste ikke om det kommer til å skje.

Endret av Msport
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...