eirich Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hei. jeg kjøpte meg et TV kort her om dagen. jeg lurer på om det er noen som vet om eit program som ripper fra TVen? jeg har MSI TV @nywhere Plus som jeg kjøpte fra komplett.no Spørr om det er noe du ikke skjønner. Takker for svar.
Blåbær Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Slikt burde være med i programpakken, min far kjøpte tv-kort og fikk med slikt programvare, dessverre husker jeg ikke navnet på programvaren og tvkortet kom fra et annet leverandør, noe tysklignende navn.. Ja kan nok ikke hjelpe deg mer.
eirich Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Jada. det var med program. men det er ikke så veldig godt.
qualbeen Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 selv bruker jeg WinFast PVR. er vel ikke det beste programmet som finnes, men det funker da mot mitt tv-kort. (jeg har ikke ork til å stresse med å finne det beste programmet siden det medfulgte duger helt greit)
Pixi Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Finnes det noen lignende programmer, som man kan bruke til å ta opp fra f.eks en video som ligger på nettet. ?
Goscinny Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) Finnes det noen lignende programmer, som man kan bruke til å ta opp fra f.eks en video som ligger på nettet. ? 6014317[/snapback] Lots of! De mest kjente erCamtasia, Fraps, snagIT, og noen andre. Ellers er google din venn: Google er din venn! EDIT: Pass opp for lisensbelagt materiale! Endret 30. april 2006 av Goscinny
Pixi Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Takker! Jeppda, holder meg unna Lisensbelagt Materiale Endret 2. mai 2006 av Pixi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå