Gå til innhold

Revolution får offisielt navn (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjært barn har mange navn som utrykket sier. Da Nintendo ble lansert i Europa måtte navnet skiftes fra Famicom til nettopp Nintendo. Kanskje Wii blir skiftet over til noe annet i europa, hvem vet.

 

Jeg bryr meg egentlig ikke mye om navnet, men hva systemet kan levere.

Lenke til kommentar

synes navnet er teit eg, men eg kan nesten garatere at om et par måneder synes eg det er helt iorden :!: syntes når MS bestemte å kalle sine nye maskin xbox 360 isteden for xbox 2 at di var heelt tullete, men nå synes eg navet er fett, man venner seg til det :dribble: men wii logoen var ikke så gale, som sagt tideligere den ligner på walkman logoen :blink:

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Er endel datasider som snakker om at dette er bare ett trekk fra Nintendo, for å få folk til å snakke om maskinen, fordi de ikke har copyrightet det navnet eller noe slikt.

 

Hvis noen har lyst til å gamble på at dette ikke er ett PR-stunt derimot, så kan en sikkert registrere domenet www.wii.com, for så å selge/gi det til Nintendo når det kommer. :)

Evt. dere kan skrive XBox eller PS3 rulez på siden om dere vil.

 

Selv begynner jeg også å tro at Nintendo bare ønsker at folk skal snakke litt mere om dem, siden de ikke engang har registrert www.wii.com på internett. Egentlig rart at ingen har gjort det. :-/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...