Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jenta skal være trang MED kondom, først da snakker vi. Uten kondom blir det som å presse den gjennom en femmer, men hvem bryr seg? Er bare kos det

Endret av _ammaZ_
Skrevet
Meg bekjent er du fjorten og er ikke i noe forhold.

P-piller til fjortenåringer er vel mindre vanlig også...

6152034[/snapback]

Wrong. Jeg er 15 år (du ville blitt forbauset om du så meg, jeg er storvokst og moden for alderen (selvom du kanskje ikke tror det ut i fra hva jeg har sagt og skrevet)). Flere veninner av meg som går på p-piller. :)

Skrevet

6152034[/snapback]

Wrong. Jeg er 15 år (du ville blitt forbauset om du så meg, jeg er storvokst og moden for alderen (selvom du kanskje ikke tror det ut i fra hva jeg har sagt og skrevet)). Flere veninner av meg som går på p-piller. :)

6152051[/snapback]

Er gratis for de mellom 16-19 så det er ikke utenkelig

Skrevet

6152034[/snapback]

6152051[/snapback]

Sikker på det? Mener jeg så en greie om at det var under 200 jenter under 16 på p-piller. Dette særlig fordi p-piller for de under 16 ikke er gratis, og fordi leger vegrer seg mot å skrive ut dette til "mindreårige".

Skrevet (endret)
jeg er storvokst

6152051[/snapback]

Nå får det holde. jeg er enig med Dahl. Ingen bryr seg om hammer'n din.

Jeg er btw avhengig av p-piller. De smaker godt og er gratis. Hva mer kan du ønske?

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet
Sikker på det? Mener jeg så en greie om at det var under 200 jenter under 16 på p-piller. Dette særlig fordi p-piller for de under 16 ikke er gratis, og fordi leger vegrer seg mot å skrive ut dette til "mindreårige".

6152053[/snapback]

Det er mulig, men jeg kjenner opptil flere som tar p-piller.

Skrevet

6152034[/snapback]

6152051[/snapback]

6152053[/snapback]

De skryter på seg at de har mulighet til å være løse. Ungdommen nå til dags :(

Skrevet (endret)

CARE-_-FACE om de fuckings kondomene til den fuckings hammeren til han fuckings duden.

Endret av NorthGarden
Skrevet
Nå får det holde. jeg er enig med Dahl. Ingen bryr seg om hammer'n din.

Jeg er btw avhengig av p-piller. De smaker godt og er gratis. Hva mer kan du ønske?

6152054[/snapback]

hey, det er du som quoter det nå å sprer det.

Skrevet (endret)
Nå kan vi snakke om avataren til JoachimR, jeg synes den er stygg som fy.

6152069[/snapback]

Absolutt, men den er en klassiker.

Link

Endret av Tomat-Ulf
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...