Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Goatse er kos, uansett hvordan du vrir og vrenger på det.

1337, btw! :cool:

Delte meninger min venn, delte meninger.

GG, du er helt klart forumets tøffeste 13-åring.

Skrevet
Jeg får opp hotlinking is sooo wrong, and this is sooo right!

Med goatse..

6147863[/snapback]

Damn, kanskje det var feil av meg å gi han 14 dager for det? Så bare bildet og tuppet han ut jeg :p

Gjest Yoshi
Skrevet
Damn, kanskje det var feil av meg å gi han 14 dager for det? Så bare bildet og tuppet han ut jeg :p

6147898[/snapback]

Haha, vi klarer oss uten ham. ;)

Skrevet

Hvem? MyBigMouth?

6147920[/snapback]

Japp

Føles som om han ikke vil bli savnet?

Skrevet
Jeg får opp hotlinking is sooo wrong, and this is sooo right!

Med goatse..

6147863[/snapback]

6147898[/snapback]

Han burde passe på det selv..

Skrevet

Hvem? MyBigMouth?

6147920[/snapback]

Japp

Føles som om han ikke vil bli savnet?

6147924[/snapback]

Nei, tror nok ikke det er så mange som vil savne han.

Skrevet
Skarstad, jeg er helt klart VERDENS tøffeste 13-åring! :cool:

Agressive er best, ingen protest. Selv om han ikke klarer å skrive aggressive.

6147932[/snapback]

E I D :tease:

Skrevet (endret)

D'oh! Grunnen til at det ble skriveleif der er pga. at når jeg sendte inn søknad om brukernavn-skifte, så klarte jeg å glemme en g. Nytter ikke å sende inn ny søknad nå.

Jeg har 20% warn. Må bli kvitt de først for å ha et snev av håp om at søknaden min skal bli godkjent.

Endret av Agressive
Skrevet
savner ham :cry: bildet var jo namnam.. som Bundy sa sia i msn "Det ser godt ut"

6147936[/snapback]

Løgn.

6147947[/snapback]

ok jeg innrømmer, det var meg :whistle:

Skrevet
D'oh! Grunnen til at det ble skriveleif der er pga. at når jeg sendte inn søknad om brukernavn-skifte, så klarte jeg å glemme en g. Nytter ikke å sende inn ny søknad nå.

Jeg har 20% warn. Må bli kvitt de først for å ha et snev av håp om at søknaden min skal bli godkjent.

Nååh, det er vel ingen som klarer å si nei til deg. Hvordan fikk du warn egentlig? Pga. "Ville du tatt Dahl"-tråden din? Som forøvrig var genial.

Gjest Yoshi
Skrevet

Nååh, det er vel ingen som klarer å si nei til deg. Hvordan fikk du warn egentlig? Pga. "Ville du tatt Dahl"-tråden din? Som forøvrig var genial.

6147970[/snapback]

... Den har jeg ikke sett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...