Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men vi skulle bo i nærheten av t-banestasjonen eller noe sånn. Greit område det eller?

7271805[/snapback]

Er ikke det i nærheten av Munch-museet, Tøyenbadet og Arkeologisk museum? Mange år siden jeg var der sist, sikkert 3-4 år siden, og i og med at jeg er 17 er det ganske lenge siden :p

7271824[/snapback]

Sikkert. Harke peiling jeg. Munch museet er jo ganske rolig for tiden da :wee:

 

Julebrus er virkelig godt om dagen, drikker masse jeg :p

7271825[/snapback]

 

LEGG TIL CB JULEBURS! ASAPZULU!

Lenke til kommentar

Nei, trur ikkje det, du. :wee:

 

I kveld er det meg, ein episode av Bleach og 200g godteri.

--

Nå har arbeitsuka starta! Hvis nokre av dykk her på forumet bor i Hamar, ta dykk ein tur til Helle's på Torghjørnet. Der jobbar eg denne veka. Hvis du ser ein nordlending som serverer, er det nok meg.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Eg har 200g forskjelleg blanda smågodt frå Mix. Du veit ikkje kor eg bor. :ninja:

7271863[/snapback]

Du får 300 + reisekostnader for å reise til Oslo og gi det til meg?

7271876[/snapback]

for 300 + reisekostnader kan jeg ta bussen (eller toget eller hva man må ta for og komme seg dit) kjøpe godteri (for dine penger seff) og levere på døra.

 

deal nodeal?

Lenke til kommentar
Vi kan jo snakke om våres :p

 

*Bestemme seg for og være grei mot ;p og ikke si hvor bra jeg får SATA disker til og funke*

7270989[/snapback]

Tja.. Han jeg fikk disken av sa at disken var litt fucka, så det er nok ikke så rart. *fortelle om min maskin*

 

Specs:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hjemmebygd pc

PSU: Aspire 500W

HK: Abit NF7-S2G

CPU: Amd Athlon XP 2600+

RAM: 1024MB DDR

Skjermkort: Asus Radeon 9600XD/TD 128MB, fikk noe med 1800 i 3DMark05 (på overflaten som vender opp har det samla seg noe grønt som minner veldig om irr.. virker fortsatt)

Nettverkskort: I tillegg til gigabit som jeg har på hovedkortet, har jeg et 10/100-kort og 1 trådløst kort. Det betyr at jeg har i alt 3 nettverkskort. :p

TV-kort: Pinnacle PCTV Stereo

Lagringsplass: Litt vanskelig å si for tiden. Har ikke bestemt meg for hvilke av harddiskene mine som er brukbare ennå.

 

Annet:

Har til sammen 10 vifter i pc'n. 1 på skjemkortet, 2 i PSU, 1 til CPU, 3 til harddisker, 1 bak, 1 foran og 1 på siden.

 

Har 1 lysende grønn EL-wire rundt masse kabelkaos, 1 grønt neonlys bak, 2 blå katoder i bånn, 1 uv-katode i bånn og 1 i toppen.

 

Link finner du i signaturen min.

 

Edit: Fjarna unødige quotes

Endret av ;P
Lenke til kommentar
for 300 + reisekostnader kan jeg ta bussen (eller toget eller hva man må ta for og komme seg dit) kjøpe godteri (for dine penger seff) og levere på døra.

 

deal nodeal?

7271909[/snapback]

DEAL. Må være peacemerker, sure føtter, sorte smileyer, sorte og røde smurf og sure kirsebær med.

7271922[/snapback]

*Angre på at jeg sa jeg kunne*

 

Er no sjukt trøtt, det er kaldt ute og jeg kom på at det er skole i mårra.

En annen dag, mayby?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...