Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Jeg sto opp halv ni på kvelden og er lys våken, hvordan skal jeg klare å sove nå?

7272551[/snapback]

Du trenger jo ikke å sove om du er lys våken. Bortkasta å ligge flere timer å glane i taket.

Lenke til kommentar
Jeg sto opp halv ni på kvelden og er lys våken, hvordan skal jeg klare å sove nå?

7272551[/snapback]

Du trenger jo ikke å sove om du er lys våken. Bortkasta å ligge flere timer å glane i taket.

7272605[/snapback]

Jo, men skal bore tre hull i morgen tidlig uten bedøvelse, så vil liksom være "klar" for det, ikke trøtt. Er trøtt, men likevel lysvåken, merkelig følelse.

Lenke til kommentar
Jo, men skal bore tre hull i morgen tidlig uten bedøvelse, så vil liksom være "klar" for det, ikke trøtt. Er trøtt, men likevel lysvåken, merkelig følelse.

7272617[/snapback]

Er slik jeg har det hver dag. Jeg merker ikke selv når jeg er trøtt...alt bare baller på seg...

 

Jaja...skal hive i meg noen brødskiver. Steike så jeg gleder meg til den 15. Da skal jeg på Stedet og jeg skal ha den største biffen som faen meg går an å få med ALT av tilbehør. Får håpe det er Asgeir som er på jobb da.

Lenke til kommentar

Hvis SO5 evt. stenger, vil jeg i hvært fall ha SO6 om ikke lenge. (Nei, jeg sier ikke at jeg vil ha SO5 stengt)

 

Men jeg stikker til sengs nå. Og får å erte mods litt sier jeg: Pass på å ikke spamme for mye, unngå dobbeltposting. Pass på for at du ikke mass-quoter. Hold spam-nivået nede, så blir det ikke så mye å rydde opp i over natta, så god natt! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...