Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer an på hvor du Tøyen du mener. Har venner som sier at området mot Grønland (og således i nærheten av Grønland Politistasjon) er nokså trygt om nettene, men at det blir "tøffere" i retning Kampen/Jordal.

7271682[/snapback]

Du er tydligvis ikke fra området. Det er heller stikk motsatt av hvordan du forklarer det der, Kampen/Jordal/Vålerenga er stille mens det er ofte mer nedover "bråk" nedover Tøyen/Grønnland.

Lenke til kommentar
Bitte, hvordan er tøyen i Oslo? Kjent for mye bråk eller?

7271450[/snapback]

Det kommer an på hvor du Tøyen du mener. Har venner som sier at området mot Grønland (og således i nærheten av Grønland Politistasjon) er nokså trygt om nettene, men at det blir "tøffere" i retning Kampen/Jordal.

7271682[/snapback]

 

hehe, skal bare være der en helg. Men er greit å vite hvordan området er, og om man kan gå utenfor døren om natta.

Lenke til kommentar
Det kommer an på hvor du Tøyen du mener. Har venner som sier at området mot Grønland (og således i nærheten av Grønland Politistasjon) er nokså trygt om nettene, men at det blir "tøffere" i retning Kampen/Jordal.

7271682[/snapback]

Du er tydligvis ikke fra området. Det er heller stikk motsatt av hvordan du forklarer det der, Kampen/Jordal/Vålerenga er stille mens det er ofte mer nedover "bråk" nedover Tøyen/Grønnland.

7271730[/snapback]

Jeg er absolutt ikke fra det området. :wee:

 

Skriver bare hva mine venner (som leier leilighet sammen) forteller. De er for øvrig heller ikke fra det området - selv om jeg må si at det virker logisk at det er rolig ved politistasjonen?

Lenke til kommentar
Skriver bare hva mine venner (som leier leilighet sammen) forteller. De er for øvrig heller ikke fra det området - selv om jeg må si at det virker logisk at det er rolig ved politistasjonen?

7271777[/snapback]

 

Kampen/Jordal er et mer stille familieområde. :)

Endret av .patrick
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Men vi skulle bo i nærheten av t-banestasjonen eller noe sånn. Greit område det eller?

7271805[/snapback]

Er ikke det i nærheten av Munch-museet, Tøyenbadet og Arkeologisk museum? Mange år siden jeg var der sist, sikkert 3-4 år siden, og i og med at jeg er 17 er det ganske lenge siden :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...