Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du må høre låten da, jente :) En av hans beste låter ever.

Ikke mange vokalister som kan gjøre det han gjøre mellom 3:30 og 4:00

Endret av Bitex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tihi. Busselskapet har hatt problemer med utskifting av månedskort her og der. Jeg fikk tilsendt et gratis 30-dagers kort som kompensasjon idag.

Tror de gjorde en feil, though: "Gyldig t.o.m: 2008-11-07".

:!:

Skrevet (endret)

Spam=Bra, musikk=bad :p Jeg syns neglelakkfjerner lukter godt, så lenge det ikke henger i rommet. Lillesøster besvimte mens hun satt på det lille rommet sitt og fjerna neglelakk en gang. Hun sovna bare i sofaen mens hun holdt på plutselig. Den dampen er ikke helt god.

Endret av Bitex
Skrevet
Tihi. Busselskapet har hatt problemer med utskifting av månedskort her og der. Jeg fikk tilsendt et gratis 30-dagers kort som kompensasjon idag.

7258748[/snapback]

Du er heldig!

Skrevet
Hva er galt med høyhalsa gensere?  :(

7258794[/snapback]

Er ikkeno galt. Men, er så lenge siden jeg har brukt det. Tror sist gang var for to år siden. =/ er uvant, men utrolig digg da.

..Også har jeg funnet ut at stripete høyhalsa genserer ikke er så fint, hvertfall ikke sånne inntil kroppen.

Skrevet
Neglelakkfjerner lukter ikke godt.

7258745[/snapback]

Ta litt neglelakk over, det lukter godt.

7258861[/snapback]

Man kan ruse seg på aceton :fun:

Skrevet
Det har du prøvd ja?  :)

7258896[/snapback]

Hihi, nei gjør ikke sånt jeg :wee:

Har bare hørt at man blir lett rusa og får løsemiddelskader fort hvis man jobber med det.

Skrevet

Vil røyke, men zebra trollbinder med med hollywoods hemligheter. Jeg mekker lasanje mens hylo og typen kjøper digg på buikken. Det oppsumerte vel det meste.

Skrevet

7258748[/snapback]

Da har jo du gratis buss en stund framover da.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...