Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Klarer du aldri å la være å kommentere noe?

 

Uansett tipper jeg at Eirik syntes det var en fin løsning i øyeblikket. Livet er ikke nødvendigvis rett frem hele tiden. Det innlegget ditt irriterte meg max!

7257015[/snapback]

Jeg er iallefall ikke negativ :)

 

Men det er for mange som slasker på skolen, marley har sikkert sine grunner. Jeg har ikke alltid hatt det like greit jeg heller, men jeg må nokk på jobb fordi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er for mange som slasker på skolen, marley har sikkert sine grunner. Jeg har ikke alltid hatt det like greit jeg heller, men jeg må nokk på jobb fordi.

7257048[/snapback]

 

Hadde jeg fått betalt, så hadde jeg med glede sittet foran den neddopa uttrykkshistorielæreren min og smilt på det bredeste til tross for at jeg føler at jeg når som helst kan kaldkvele henne.

 

Og btw, hvis du synes jeg er slask, så burde du ikke se på de jeg går på skole med.

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått betalt, så hadde jeg med glede sittet foran den neddopa uttrykkshistorielæreren min og smilt på det bredeste til tross for at jeg føler at jeg når som helst kan kaldkvele henne.

 

Og btw, hvis du synes jeg er slask, så burde du ikke se på de jeg går på skole med.

7257097[/snapback]

Nei, sa ikke du var slask. Jeg sitter jo her når jeg er på jobb.

 

Men det som bryr sjefen min at jeg får jobben gjort på en god og forsvarlig måte, det gjør jeg.

 

Samme med deg, så lenge du fullfører å består så har du vel gjort en god nokk jobb ?

Lenke til kommentar
Det vil jeg tro ja. Jeg haler nok iland minst en 5'er i programmering og en 4'er i typografi. Det synes jeg ikke er så ille for en dum person. :)

7257119[/snapback]

Nei, ikke sant.

 

Jeg får skrevet masse berv og gjort mye jobb. Selv om jeg er en komplett emo uten sympati for andre enn meg selv og Kåre Konradis naken bilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...